Parc Aquàtic Kool Runnings - 14 minuts a peu - 1.3 km
Centre Comercial Time Square - 9 minuts en cotxe - 7.1 km
Penya-segats de Negril - 16 minuts en cotxe - 12.4 km
Com moure’s per la zona
Montego Bay (MBJ-Aeroport Internacional Sir Donald Sangster): a 101 min en cotxe
Restaurants
Green Island Restaurant, RIU - 4 minuts en cotxe
Hunter Steakhouse
Ackee - 16 minuts a peu
Hedonism II - Delroy's Bar - 5 minuts a peu
Mahogany - 20 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort
Hotel de luxe amb tot inclòs a prop de Platja de Set Milles
Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort, amb Platja Bloody Bay a les proximitats, ofereix un esmorzar complet gratuït, un bar a la platja i un bar al costat de la piscina. Aquest hotel és un lloc ideal per ajeure's al sol amb platja de sorra blanca i gandules de platja. Dona't el gust amb un massatge amb pedres calentes, un tractament d'hidroteràpia i un tractament d'aromateràpia a The Royal Spa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 8 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina internacional. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una terrassa i una cafeteria.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
Una pista de tennis a l'aire lliure, magatzem d'equipatge i cafè/te a les zones comunes
Assistència turística i per a la compra d'entrades, servei de recepció obert les 24 hores i sala de recepcions
A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 407 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Als comentaris dels clients es diuen coses bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
Patis privats, armaris robers o de rebost i cafeteres/teteres
Detalls del tot inclòs
Hotel ofereix un règim de tot inclòs, de manera que el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).
Propines i impostos
Les propines estan incloses, però se n'accepten d'addicionals d'acord amb el criteri del client.
Menjar i begudes
S'hi inclouen els àpats a la carta i els aperitius
Servei d'habitacions disponible les 24 hores
Minibar a l'habitació (amb tot tipus de begudes)
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Travelife, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat
Menjar i beguda
Esmorzar complet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:30
5 bars
8 restaurants
Bar o cafeteria
Cafè i te a les zones comunes
Un bar a la platja
Un bar al costat de la piscina
Una cafeteria
Restaurants a les instal·lacions
Armadillo
Gourmet Marche
Gratzie Italian Trattoria
Hunter Staeakhouse
Zen
Activitats
Centre de benestar
Club infantil gratuït
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Pista de tennis a l'aire lliure
Sala de jocs o videojocs
Spa complet
Per a famílies
Bar o cafeteria
Club infantil gratuït
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Sala de jocs o videojocs
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis empresarials
Centre de negocis
Sales de reunions
Exterior
A la platja
Gandules de piscina
Gandules de platja
Jardí
Para-sols per a la platja
Terrassa
Tovalloles de platja
Zona de pícnic
Spa complet
Aromateràpia
Bany de fang
Embolcalls corporals
Exfoliacions corporals
Hidroteràpia
Manicures i pedicures
Massatges amb pedres calentes
Massatges de teixits profunds
Massatges esportius
Reflexologia
Sala de vapor
Sales de tractament per a parelles
Sales de tractaments de spa
Sauna
Spa obert cada dia
Tractaments facials
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
Sala de recepcions
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador gratuïts
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Tovalloles
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor de pantalla plana amb canals per cable prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Decoració exclusiva
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Mobiliari exclusiu
Planxa i taula de planxar
Ventilador de sostre
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els menors de 18 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Royalton Negril Resort
Royalton Negril
Royalton Negril All Inclusive
Royalton Negril Resort Spa All Inclusive
Royalton Negril Resort Spa
Royalton Negril Resort Spa All Inclusive
Preguntes freqüents
Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.
Quant costa allotjar-se a Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?
Amb data 10 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort el dia 27 d’ag. de 2025 són d'almenys 317,49 €, sense impostos ni taxes. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:30. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?
Registre de sortida: migdia.
A Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort hi ha cap règim amb tot inclòs?
Sí, és un allotjament amb tot inclòs.
On es troba Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort?
Aquest hotel a Negril es troba a la platja i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Bloody Bay, Platja de Set Milles i Platja Bloody Bay. Platges de Jamaica i Illa Booby també són a menys de 10 min.
Opinions: Royalton Negril, An Autograph Collection All-Inclusive Resort
Opinions
7,4
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 414 de 1003 opinions
10-Excel·lent
414
Puntuació 8: Bo. 226 de 1003 opinions
8-Bo
226
Puntuació 6: Acceptable. 134 de 1003 opinions
6-Acceptable
134
Puntuació 4: Deficient. 100 de 1003 opinions
4-Deficient
100
Puntuació 2: Horrible. 129 de 1003 opinions
2-Horrible
129
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Jaysse
Viatge en parella
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The resort was beautiful. The staff were so friendly and welcoming. Everything was clean and well maintained. Our house keeper Shanika and our Expedia concierge Chantae went above and beyond to make this stay perfect! First time visiting but will not be our last. There were vast food options and entertainment daily. Highly recommended.
Jaysse
Estada de 5 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Arthur, North Hollywood
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The locations of the property was beautiful. Bed was okay but the pillows were very uncomfortable. I asked for extra sheets for my son to sleep on the sofa bed/chase and they didn’t bring it. I asked the cleaning lady the next day and she set it up.
We paid for the diamond club stay and would NEVER do that again. We did not get our moneys worth. They could not get us decent reservations. They would only reserve us for 9:30 which was closing time and they ran out of food. Service was also not the best because it was the end of the day. Our butler told us he couldn’t get us reservations at hibachi because it was full. We went anyway, paid the host and all of a sudden it they had availability.
Getting towels was like pulling teeth.
There is also a nude beach right next to the family side/diamond club me no one warned us so my kids witnessed it while swimming in the beach. A warning would have been nice. The room has holes in the walls that were patched up.
The things I did like was the hibachi staff and food, the location with the beach view, and Chevalle, the bar tender at the diamond club pool.
I also like Roxanne at the buffet. The buffet was actually our favorite place to eat. Great variety of food and really good.
When I went to complain about certain things at the diamond club, they seemed to say “we are working on it” but it was just to get you out of there. If I ever go back, I would not pay extra for the diamond club, but I don’t think I would ever go back.
Arthur
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Indira
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
The electric in the resort went out, the shower was clogged, the water stopped working after certain hour, the food on the resort was not the best. There was no type of authentic food nor were there any other options but jerk sauce with everything. Everything was too lightly fried. Room service options weren’t good.
Indira
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Autora
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent hospitality
Autora
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nkonye
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Omg I don’t know where to start Chantae and Natesha was our favorite staff because they helped us with everything and feel so welcome. Especially Chantae! Chantae made me feel right at home and helped with everything very quickly and efficiently. If you do decide to stay here please ask for her she will make sure you all right with everything.
Nkonye
Estada de 7 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Beenaben
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Limited food and beverages. Horrible staff very lazy staff
Beenaben
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Meka
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent staff
Meka
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
My experience at royalton was great i love every moment of it the ataff was verry professional an the service was great
Karl
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Ava
Viatge en família amb nens petits
20 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Vert disappointed with Expedia and their lack of research and advertising.
Ava
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The royalton negril was a fabulous resort! Friendly staff, beautiful grounds, great dining options, and plenty of activities day and night. Book it!
Edgar
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fiona
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fiona
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Mark D
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
relaxing
Mark D
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Tequita Lyons, Petersburg
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
The property needs updating. There were roaches in the elevator and on the balcony. At least two people in my family saw them. Also, their check-in system needs updating. I called to mention I'd be delayed and the system flagged me as a no show. I'd recommend staying somewhere else.
Tequita Lyons
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Adrienne, Saint Louis
Viatge en família amb nens petits
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
The staff was friendly and the view from the lobby is stunning. On-site restaurants can be hard to get into, so book in advance.
Adrienne
Estada de 4 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Michael
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Not as advertised. While the staff was friendly and accommodating the facilities are in terrible condition. The pool chairs and cabanas are falling apart and not in any condition to be utilized with mold and bird feces coving them. Everywhere you turn there is something broken and falling apart. There seems to have been zero upkeep on the location since it was established. It’s impossible to make dinner reservations anywhere and as a family of 6 with two teens we booked a suite and it consisted of 1 kind bed and two tiny pull out couches. The food was subpar. Will not return.
Michael
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicki
10 de jul. de 2025
Vicki
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Devendranath
7 de jul. de 2025
Devendranath
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stash was friendly and helpful. Food was palatable and had local and international cuisine. Some food however was too salty.
Andrew
Estada de 6 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Penny Lynn, Maple
5 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Penny Lynn
Estada de 7 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Kevin Rohan
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin Rohan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ashara
Viatge en grup
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Service was exceptional
ashara
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Liz
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
We had a good stay! Beautiful beach! Food overall was my favorite part of the trip. Very tasty, good variety and big portions. Things to note are: hotel is 1:30 hr away from airport, the pool closes at 6pm and the latest bar closes at midnight.
Liz
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jodi
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
I had a 5-night stay at Royalton Negril. The positives were that most of the staff were polite and helpful, the food at the buffet was good in most cases albeit repetitive, and the housekeeper we had on most of the days was pleasant and attentive when tidying our room. Scoops and Calypso were also good (skip Zen). There were a few off-putting instances. There was one day when I had to call 3 times to get our room serviced as the garbage needed to be emptied, we had no toilet paper and no clean towels. It was almost 5pm before a team of 3 showed up (not the regular housekeeper but the turn down service team) and they were so sloppy and rushed to the point where as they were leaving I had to point out to them that they still had not provided toilet paper or towels. One promised to return with said items and that's the last time I saw her. I had to call yet again and wait another hour for these basic items to be provided. I also noticed areas where the overall attention to detail and cleanliness was lacking. Our neighbors had put their room service plates and empty beer cans in the hallway on the second day of our stay, and THREE days later, the dirty plates were still there! In the buffet restaurant, the napkins used during dinner service were so threadbare or tattered, so clearly no one is paying attention to or caring about the condition. It's the little things that speak volumes. You can't bill as a luxury resort and provide a subpar product. I wouldn't stay here again.
Jodi
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Camille
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Didn't like the fact that you pay so much money, and whe I you need a towel for the beach, none was available. In the dining room at the windows seats, there are fly on the windowsill. That is not luxury.
Camille
Estada de 7 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Jayva
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
No hot water for more than half the stay. Roaches in rooms/dining areas. Room service over 90 minute wait. Fridge in room is hot. Nothing like other Royalton properties. This one is a disgrace.