Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament St. Lachlan Hotel & Suites





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Deluxe Triple Room
Superior Double Room
Deluxe Suite With Sea View
Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
St. Lachlan Hotel & Suites es troba a Negombo, al centre i a prop de la platja. Fort Neerlandès i Temple d'Angurukaramulla són alguns dels punts d'interès de la regió; també en pots admirar la bellesa natural a Platja de Negombo i Centre de Visitants de Muthurajawela. Amb una oferta que engloba caiac, surf de vela i excursions amb vaixell a la zona, les opcions d'activitats aquàtiques són gairebé il·limitades.

25, St. Anthony's Lane, Poruthota Road, Ettukala, Negombo, 11500
Què hi ha als voltants
- Parc de la Platja de Negombo - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Platja de Negombo - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Església de Sant Antoni - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
- Església de Santa Maria - 6 minuts en cotxe - 3.3 km
- Mercat de peix de Negombo - 7 minuts en cotxe - 4.0 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Jetwing Blue - 6 minuts a peu
- See Lounge - 6 minuts a peu
- Rodeo Pub - 6 minuts a peu
- King Coconut Restaurant - 8 minuts a peu
- Lords Fine Restaurant, Art Gallery and Cocktail Bar - 8 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
St. Lachlan Hotel & Suites
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 8 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per habitació.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lachlan Hotel
Lachlan St.
St. Lachlan
St. Lachlan Hotel
St. Lachlan Hotel Negombo
St. Lachlan Negombo
St. Lachlan Hotel Suites
St Lachlan & Suites Negombo
St. Lachlan Hotel & Suites Hotel
St. Lachlan Hotel & Suites Negombo
St. Lachlan Hotel & Suites Hotel Negombo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: St. Lachlan Hotel & Suites
7,4
Bo
7,6
Neteja
8,4
Ubicació
8,4
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Dragan
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dragan
Estada de 9 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tristan
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tristan
Estada de 14 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Elie
5 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ranjan
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ranjan
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Ogi
Viatge en grup
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ogi
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Wilfried, Maintal, de
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilfried
Estada de 10 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Jayton
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel voor als je aankomt in Sri Lanka
Jayton
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
ヨシ, Kyoto
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ヨシ
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
linda, UK
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
St Lachlan Si Lanka
linda
Estada de 5 nits (març 2018)
4/10, Deficient
brenda , nice
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
brenda
Estada d’1 nit (març 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
See TripAdvisor
Viatger verificat
Estada de 8 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
Susan
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
A good night.
Susan
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
cheikh hassan
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good hotel
cheikh hassan
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Rory
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Rory
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
満足できるホテル
Viatger verificat
8/10, Bo
aki, 和歌山
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
レストランの食事がとても美味しかった
aki
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice hotel, close to the beach, restaurants near.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)