Olanro Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Negombo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Olanro Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes a la piscina

Habitació estàndard, vistes a la piscina
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Sofà llit
Dormitoris
Ventilador de sostre
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

105 Anderson Road, Negombo, 45000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Amaluna Resorts
Amaluna Resorts
- Piscina
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Piscina infantil
8.8 de 10, Excel·lent, 3 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 7.00 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 24 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Olanro Hotel Negombo
Olanro Negombo
Olanro
Olanro Hotel Hotel
Olanro Hotel Negombo
Olanro Hotel Hotel Negombo
Preguntes freqüents
Opinions: Olanro Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
5,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean hotel with friendly staff
Viatger verificat
8/10, Bo
anne
8 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Très belles chambres mais environnement bruyant
anne
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
2/10, Horrible
yongyoul, Seoul
19 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible and ghost hotel
yongyoul
10/10, Excel·lent
Darya, Санкт-Петербург
18 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Новый отель
Darya
6/10, Acceptable
まさ, TOKYO
20 de març de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
本格的に泳げるプールがーあるホテル
まさ
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació