Yak Beach Hotel Ponta Negra
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Ponta Negra
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yak Beach Hotel Ponta Negra





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe With Side Sea View

Suite Deluxe With Side Sea View
Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe With Sea View

Suite Deluxe With Sea View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Eng. Roberto Freire, 4200, Ponta Negra, Natal, RN, 59092-440
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Bello Mare
Rede Andrade Bello Mare
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
7.4 de 10, Bé, 835 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Olimpo Natal
Olimpo Natal
Hotel Olimpo
Olimpo Natal Beach Hotel
Yak Beach Ponta Negra Natal
YAK BEACH HOTEL PONTA NEGRA Hotel
YAK BEACH HOTEL PONTA NEGRA Natal
YAK BEACH HOTEL PONTA NEGRA Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions: Yak Beach Hotel Ponta Negra
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcelo
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marcelo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Odaiza M
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odaiza M
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Marco
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Atendeu a demanda que era somente pernoitar
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Francisca
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisca
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
IRANETE
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Para pernoitar é bom
IRANETE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Priscila
26 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Priscila
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Clenio
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clenio
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leander
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leander
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Odaiza M
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odaiza M
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
rivaldo
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rivaldo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Rosimeyre
1 de febr. de 2025
Rosimeyre
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
WALBERTO
Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
WALBERTO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Alan
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Razoável
Alan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Thiago
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thiago
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Herculano
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herculano
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ANDERSON JORGE D.
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDERSON JORGE D.
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Duchamps
15 de gen. de 2025
Duchamps
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom atendimento
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
RICARDO
Viatge de negocis
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
RICARDO
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Michele
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Michele
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perto de bons restaurantes
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Sandro
4 de gen. de 2025
Sandro
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
LAURINDO
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atende bem

LAURINDO
Estada de 3 nits (gen. 2025)