Valencia Hotel Natal
Hotel a Natal amb servei de recepció les 24 hores i piscina coberta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Valencia Hotel Natal





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar, 1 dormitori

Apartament familiar, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Accés a la cuina compartida o comunitària
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, cuina

Apartament estàndard, cuina
El més destacat
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Renato Guilherme Kaiser 70, Natal, RN, 59082-352
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Paraíso Natal
Hotel Paraíso Natal
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 397 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Valencia Flat Business Class Hotel Natal
Valencia Flat Business Class Hotel
Valencia Flat Business Class Natal
Valencia Flat Hotel Natal
Valencia Flat Natal
Hotel Valencia Flat Hotel Natal
Natal Valencia Flat Hotel Hotel
Hotel Valencia Flat Hotel
Valencia Flat Business Class
Valencia Flat
Valencia Flat Hotel
Valencia Hotel Natal Hotel
Valencia Hotel Natal Natal
Valencia Hotel Natal Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions: Valencia Hotel Natal
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Alberto
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Vale o valor
Alberto
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ana paula
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana paula
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Gisely
2 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gisely
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CLAUDIONOR CAMILO
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo Hotel
CLAUDIONOR CAMILO
Estada de 6 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
TARSUS
26 de des. de 2022
TARSUS
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Brenner
Viatge en família
11 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Brenner
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
EMILEINI
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EMILEINI
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Gabriela
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fiquei chateada
Gabriela
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Vinnícius
Viatge en família
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vinnícius
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
SILVIO R
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SILVIO R
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Bruno
6 de gen. de 2020
Bruno
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
FRANCISCO ARIGLEDES GUABI
16 de nov. de 2019
FRANCISCO ARIGLEDES GUABI
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Sidnei
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom e Barato
Sidnei
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Miguel
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Atendeu o que procurávamos para o dia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)