Lumar Hotel Ponta Negra
Diversió a la platja i piscina a l'aire lliure, a prop de Platja de Ponta Negra
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lumar Hotel Ponta Negra





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes al mar

Habitació triple, vistes al mar
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, vistes al mar

Habitació quàdruple, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, vistes al mar
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Engenheiro Roberto Freire, 5120, Ponta Negra, Natal, RN, 59090-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Bello Mare
Rede Andrade Bello Mare
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
7.4 de 10, Bé, 907 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 130 BRL per habitació només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 100 BRL (entre 6 i 18 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Atol das Rocas Apart
Atol das Rocas Apart Hotel
Atol das Rocas Apart Hotel Natal
Atol das Rocas Apart Natal
Atol das Rocas Hotel
Atol Das Rocas Natal, Brazil
Varandas do Atoll Hotel
Atol das Rocas Apart Hotel
Lumar Hotel Ponta Negra Hotel
Lumar Hotel Ponta Negra Natal
Lumar Hotel Ponta Negra Hotel Natal
Preguntes freqüents
Opinions: Lumar Hotel Ponta Negra
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rosilda
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decepção 😞
Rosilda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Alex
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Rafaela
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Boa hospedagem
Rafaela
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennyfer
Viatge en grup, Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennyfer
Estada de 7 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Victor
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Victor
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Lucas
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Razoavel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Michelle
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
celso
Viatge en grup
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel com bom custo benefício
celso
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
ronny
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
RUIM
ronny
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Edvaldo
26 de març de 2025
Edvaldo
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Luiz Fernando
25 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luiz Fernando
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Arizaldo
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa experiência
Arizaldo
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rubilar
17 de març de 2025
Rubilar
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Elenildo
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elenildo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayara
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
em familia
Mayara
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
anderson
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
anderson
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfatório
Denise
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Edson
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Edson
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
6 de març de 2025
Francisco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Clarice
Viatge en família
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clarice
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edjane
20 de febr. de 2025
Edjane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Fabio
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio
Estada de 2 nits (febr. 2025)