Smart station hotel
Fonda que admet animals de companyia a Nàpols amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smart station hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Bologna 113, Naples, NA, 80142
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Eden
Hotel Eden
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Bar
- Servei de neteja
7.0 de 10, Bé, 461 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.50 EUR per persona i per nit, fins a 14 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 4 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Smart station hotel
Smart station hotel Inn
Smart station hotel Naples
Smart station hotel Inn Naples
Preguntes freqüents
Opinions: Smart station hotel
Opinions
6,4
6,6/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Lorna
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Lorna
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Helen
26 d’abr. de 2025
Helen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Steve
Viatge en grup
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Maurizio
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Meaghan
Viatge en grup
13 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meaghan
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Vinh
Viatge en família
19 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinh
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Martha Alejandra, Querétaro
Viatge en grup
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha Alejandra
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
VINCENZOPOMPEO
Viatge de negocis, Viatge en grup
30 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
VINCENZOPOMPEO
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Samuel
Viatge en parella, Viatge en família
24 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Heidrun
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Praktisch und verkehrsnah
Heidrun
Estada de 2 nits (maig 2024)
2/10, Horrible
Adriana m
18 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana m
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Hans
Viatge en grup
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Luca
Viatge en família
13 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Daniela
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Daniela
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge en parella
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada de 2 nits (abr. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels