Dhevaraj Hotel
Hotel a Nan amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Dhevaraj Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
VIP Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

466 Sumonthevaraj Road, Nan, 55000
Sobre aquest allotjament
Dhevaraj Hotel
Allotjaments similars

Emmaline Hotel Nan
Emmaline Hotel Nan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 27 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 120 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 THB per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 THB només l'anada (fins a 11 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 400 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d ’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Dhevaraj Hotel Nan
Dhevaraj Hotel
Dhevaraj Nan
Dhevaraj
Dhevaraj Hotel Nan
Dhevaraj Hotel Hotel
Dhevaraj Hotel Hotel Nan
Preguntes freqüents
Opinions: Dhevaraj Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
3 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
V- NC USA
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
AREE
Viatge en família
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
AREE
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
ชวณัฐ, กรุงเทพ
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ชวณัฐ
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Kanlaya
Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kanlaya
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
ITSARA
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ที่ตั้งดีมาก
ITSARA
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Sarawut
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Sarawut
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
ณ
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
ณ
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
David
30 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Looks good. Be fooled
David
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Sarocha
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarocha
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
tak wai
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
地點方便但有點老舊的酒店




tak wai
8/10, Bo
Rugepatch
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
สะดวกใจกลางเมือง
Rugepatch
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
krisananan
22 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
krisananan
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Robert
6 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good People




Robert
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
niphon, bangkok
23 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
รร เทวราช ยังน่าไปพักอีก
niphon
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Manoon, Bangkok
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
สะดวกสบาย ที่น่าน
Manoon
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
preaw
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
preaw
Estada de 3 nits (juny 2017)
4/10, Deficient
Christian
28 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Falls es auch ruhige Zimmer gibt.....
Christian
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació








