Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Trinity Naha





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Universal Room, For 2 Person)

Habitació, no fumadors (Universal Room, For 2 Person)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (For 1 Person)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (For 1 Person)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Moderate Room, For 1 Person)

Habitació, no fumadors (Moderate Room, For 1 Person)
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Universal Room, For 1 Person)

Habitació, no fumadors (Universal Room, For 1 Person)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (For 2 persons)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (For 2 persons)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Moderate Room, For 2 persons)

Habitació, no fumadors (Moderate Room, For 2 persons)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Resol Trinity Naha és a Naha, al centre. Carrer Comercial Kokusai-dori i DFS Galleria Okinawa són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Platja de Naminoue i Illa Senaga. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta els actes que se celebren a Arena Okinawa; intenta buscar temps per visitar Okinawa World, un lloc d'interès molt popular. Als clients els agrada aquest hotel per la seva excel·lent comunicació amb el transport públic: Estació d'Asahibashi és a 3 min a peu i Estació de Tsubogawa queda a 7 min.

7 Asahimachi, Naha, Okinawa, 900-0029
Què hi ha als voltants
- Carrer Comercial Kokusai-dori - 5 minuts a peu - 0.4 km
- Terminal de Creuers de Naha - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Platja de Naminoue - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Port de Tomari - 2 minuts en cotxe - 1.7 km
- DFS Galleria Okinawa - 4 minuts en cotxe - 2.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Mr. Wu 台湾屋台丸 / 台湾タンパオ - 4 minuts a peu
- あさひ - 4 minuts a peu
- しゃぶしゃぶ 我那覇豚肉店 - 3 minuts a peu
- Ristorante Aico x co - 3 minuts a peu
- 地鶏ダイニングあしどり - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Housekeeping service is provided every 4 days, with additional service and daily towel exchanges available on request.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Si tens tatuatges, hauràs de seguir unes instruccions específiques quan utilitzis els banys públics de l'allotjament; et facilitaran més informació en fer l'entrada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Trinity Naha Naha
Hotel Resol Trinity Naha Hotel
Hotel Resol Trinity Naha Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Resol Trinity Naha
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
hanae
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hanae
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Atsuko
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Atsuko
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanako
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanako
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
YUTA
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUTA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Satoko
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoko
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Melissa
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Melissa
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin Mikaeili
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin Mikaeili
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 9 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald, Sankt Augustin
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
V
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
V
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AKARI
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
AKARI
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
mariko
4 de maig de 2025
mariko
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
AKIYA
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIYA
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
YUKI
28 d’abr. de 2025
YUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Momo
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Momo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Koonchorn
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koonchorn
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bak Eng, SINGAPORE
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bak Eng
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JINAH
9 d’abr. de 2025
JINAH
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Soichiro
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Soichiro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Keiji
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiji
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
mihee
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
괜찮은 호텔
mihee
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Pi Yao
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pi Yao
Estada de 6 nits (març 2025)