Tuli International

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Nagpur amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Tuli International

Vestíbul
Hi ha 2 restaurants amb plats de cuina internacional
Suite Club | Caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Habitació Club | Caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Suite Club | Caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques

Opinions

4,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Habitació estàndard

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Habitació Club

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
  • 38 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble

Suite Club

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Residency Road, Sadar, Nagpur, Maharashtra, 440001

Què hi ha als voltants

  • Fort Sitabuldi - 2 minuts en cotxe - 1.4 km
  • Empress Mall - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Centre de Ciències Raman - 3 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Llac Gandhi Sagar - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Temple de Hanuman de Telankhedi - 4 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Kasturchand Park Station: 6 min a peu
  • Aeroport Internacional de Nāgpur-Dr. Ambedkar (NAG): a 23 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Barbeque - ‬2 minuts a peu
  • ‪Ashoka Restaurant - ‬2 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬16 minuts a peu
  • ‪Veeraswami - ‬2 minuts a peu
  • ‪Uttar Dakshin by Naivedhyam - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Tuli International

Hotel de 4 estrelles a Sadar
A Tuli International t'esperen servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un centre de negocis. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen dinar, sopar i cuina internacional.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Sales de reunions, assistència turística i per a la compra d'entrades i servei de recepció obert les 24 hores
  • Allotjament lliure de fum, magatzem d'equipatge i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 105 habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com caixes fortes i premsa gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Cortines opaques i serveis d'obertura de llit
  • Televisors amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • 2 restaurants
  • Un bar

Restaurants a les instal·lacions

  • The Four Seasons
  • The Frontier Post

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • L'ús de llits addicionals té un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Tuli International
Tuli International Hotel
Tuli International Hotel Nagpur
Tuli International Nagpur
Tuli Hotel Nagpur
Tuli International Hotel
Tuli International Nagpur
Tuli International Hotel Nagpur

Preguntes freqüents

Tuli International té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Tuli International accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Tuli International?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Tuli International?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Tuli International?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Tuli International?

Aquest hotel es troba a Sadar i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Parc Kasturchand, Associació de Cricket de Vidharba i Markanda. Temple de Sri Balaji i Sri Kartikeya i Jardí Mangalwadi també són a menys de 2 km. Kasturchand Park Station és a 6 min a peu i Gaddi Godam Square Station, a 10 min.

Opinions: Tuli International

Opinions

4,6
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 17 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 17 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 17 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 17 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 17 opinions

4,4/10

Neteja

5,4/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

4,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Akhil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The window was not closing, resulting in loss of energy from the air condition.The WIFI was consistently poor and I had to make multiple requests to restart the router and get it fixed.Often the staff gave cheeky stories, I was told wifi is slow because there was law and order issue in another part of Nagpur, however the 4g was working fine at the same. There were cockroaches in the bathroom.
Estada de 13 nits (març 2025)

2/10, Horrible

jayant

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Shivani

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2023)

2/10, Horrible

SANYOG

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Worst ever hotel. The refrigerator gave an electric shock. Most appliances not working. Hotel.com should not inclue such hotels in the list
Estada de 3 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

KRISHNA GOPAL, South Korea

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok but needed prompting for some services. Wi fi very poor
Estada de 7 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Mark

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The lobby, breakfast room and bar were all fine and as advertised. The room was OK but the hotel was let down by the bathrooms-we move rooms but in both cases the bathrooms were grubby and uncared for
Estada de 2 nits (gen. 2018)

2/10, Horrible

Rudra, hyderabad

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
It is no any were a four star hotel as listed by Expedia Stale smell in the in rooms after changing Twice . Stained sheets , curtains , Uncleaned window and glasses , nonFuntional showers . Bathroom Infested with bugs and flies.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Nand Ramchand

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2017)

4/10, Deficient

Nand Ramchand

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (des. 2017)

6/10, Acceptable

PRASAD, HYDERABAD

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

AVERAGE HOTEL TO THE PRICE CHARGED

nEEDS TO LOT OF IMPROVEMENT IN SUFFICENT STAFF, NOT ALL ITEMS REPLINISHED IN BREAKFAST , CLEANLINESS OUTSIDE THE ROOMS NEEDS IMPROVEMENT FEEL LIKE IN GENERAL , HOTEL NEEDS IMPROVEMENT IN LOT OF ASPECTS, AS COMPARED TO PRICE CHARGED
Estada d’1 nit (oct. 2017)

6/10, Acceptable

Abhijit

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Tuli International review

overall experiences was Ok - Good food nothing outstanding - Big rooms - clean Toilets - prompt service - Theatre nearby - has a SPA which is highly overpriced and is not Value for Money - Feel the hotel is good though a bit slightly over priced - Nothing Bad though one can say - Good but not outstanding

4/10, Deficient

girish, sydney

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Not international level, go only if no choice

It seemed that room was tidied at last moment. Dustbin still had rubbish, used soap and shampoo left in bathroom. Lot of cigarette smell in lobby, not willing to open door due to that. Food service for late night is slow. No lights outside to identify the hotel late night.

4/10, Deficient

Ashok, Washington, DC

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Centrally located

Hotel lobby was nice, the front office staff was pleasant, but that is about this hotel. The room amenities was okay, about what you would expect from a 2 Star hotel. But the bathroom was horrible, dirty, hair in bath tub, fixtures broken, shower curtain filthy, just about everything about the bathroom was horrible. I think we paid about $120 or so for one night, a hotel with this condition should not have cost more than $60, if that much. Luckily we were there only for one night, and saw the condition the morning of departure, otherwise we would have moved to another hotel. I expect Expedia to provide better information to its web site users. I am very disappointed.

6/10, Acceptable

NEERAJ

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Property is about 25 years old & rooms need renovation.The location is very central & food of Frontier post is awesome.

2/10, Horrible

Prakash

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

2/10, Horrible

Kennybhoy, Brisbane, Australia

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The Worst Hotel Ever

I wasn't expecting a Western standard hotel with this one, but my stay here was a comedy of errors. Where do I start? Firstly, the hotel is dated with termites chipping away in several areas. To get around this, they call it "rustic". The hotel was sold to me as a 4 Star / 5 Star hotel, but it would be lucky to come anywhere near a YMCA by western standards. My room was dirty, the toilets were dirty and the little bottles of shampoo were half used. There was even a used bar of soap sitting around. I asked reception to move me, so they decided to give me an upgrade on the top floor. On the way up there, the bellboy tells me I have the best room in the house. I was excited, but the alas, this room was only a tad better - it had used toiletries, tired looking furniture and wreaked of cigarette smoke. Never mind I thought - I'll put up with it for three days. The bellboy then turns on the telly and shows me the IPL game. Starts watching the game as if he was a mate I invited around. I told him I wasn't interested in cricket and that he should leave. Decided to go to bed but the bed sheets seemed used (you know that fresh feel that you have with clean sheets wasn;t there at all). Same story with the pillows. Seems they just make the bed with the same linen instead of fresh ones when a guest leaves. Decided to go to sleep but couldn;t lock the door. They don;t even have access cards - its the old fashioned key on a chunky ket-ring. Never staying here again - ever!!!