Tuli International
Hotel a Nagpur amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tuli International





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Club

Habitació Club
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite Club

Suite Club
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Residency Road, Sadar, Nagpur, Maharashtra, 440001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ginger Nagpur Airport Road
Ginger Nagpur Airport Road
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
7.4 de 10, Bé, 19 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Tuli International
Tuli International Hotel
Tuli International Hotel Nagpur
Tuli International Nagpur
Tuli Hotel Nagpur
Tuli International Hotel
Tuli International Nagpur
Tuli International Hotel Nagpur
Preguntes freqüents
Opinions: Tuli International
Opinions
4,6
4,4/10
Neteja
5,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
4,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 13 nits (març 2025)
2/10, Horrible
jayant
15 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jayant
Estada de 3 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Shivani
13 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shivani
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
SANYOG
27 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SANYOG
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
KRISHNA GOPAL, South Korea
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KRISHNA GOPAL
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Mark
5 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
Rudra, hyderabad
24 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rudra
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Nand Ramchand
25 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nand Ramchand
Estada de 2 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
Nand Ramchand
23 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nand Ramchand
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
PRASAD, HYDERABAD
30 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AVERAGE HOTEL TO THE PRICE CHARGED
PRASAD
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Abhijit
11 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tuli International review
Abhijit
4/10, Deficient
girish, sydney
1 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not international level, go only if no choice
girish
4/10, Deficient
Ashok, Washington, DC
19 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Centrally located
Ashok
6/10, Acceptable
NEERAJ
26 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
NEERAJ
2/10, Horrible
Prakash
7 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prakash
2/10, Horrible
Kennybhoy, Brisbane, Australia
4 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació