Le Meridien Nagpur

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb 2 restaurants i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Le Meridien Nagpur

Hi ha 2 restaurants i s'hi serveixen esmorzars; plats de cuina índia
Piscina a l'aire lliure (horari: 06:00-22:00), para-sols i gandules
Vestíbul
Suite presidencial, 1 dormitori | Vista des de l'habitació
Exterior

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • S’admeten animals
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors, vistes a la ciutat

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat

8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
  • 32 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat (Corner)

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva, 1 dormitori, no fumadors

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
  • 38 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Wardha Road, Nagpur, Maharashtra, 441108

Què hi ha als voltants

  • Parc aquàtic Wet N Joy - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Llac Sonegaon - 12 minuts en cotxe - 10.5 km
  • Empress Mall - 15 minuts en cotxe - 16.6 km
  • Fort Sitabuldi - 15 minuts en cotxe - 16.6 km
  • Museu del Ferrocarril de Via Estreta - 17 minuts en cotxe - 18.4 km

Com moure’s per la zona

  • Khapri Station: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Nāgpur-Dr. Ambedkar (NAG): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Longitude - ‬1 minuts a peu
  • ‪Kabab Hut - ‬2 minuts a peu
  • ‪Singh Saab - ‬20 minuts a peu
  • ‪Delhi Darbar - ‬9 minuts en cotxe
  • ‪Dwarka Bar and Restaurant - ‬7 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Le Meridien Nagpur

Hotel de luxe amb Associació de Cricket de Vidharba a prop
A Le Meridien Nagpur t'esperen un bar al costat de la piscina, botigues a les instal·lacions i una cafeteria. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar, sopar i cuina índia. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i biblioteca a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar continental (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, televisió al vestíbul i sala de banquets
Característiques de l'habitació
Totes 132 habitacions inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i sales d'estar independents.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge i bombetes LED
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres o dutxes
  • Televisors LCD de 49 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i cafeteres/teteres

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb un horari preestablert per un recàrrec
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:30: 550 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Kabab Hut
  • Latest Recipe
  • Longitude
  • NA

Activitats

  • Biblioteca
  • Compres
  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 3 sales de reunions
  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Hort
  • Jardí
  • Para-sols de piscina

Spa

  • Massatge

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador al costat del vàter
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Capçal de dutxa amb alçada ajustable
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
  • Endolls del bany a poca alçada
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Mànecs de porta de palanca
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Personal que coneix el llenguatge de signes
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Spa accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 7 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • Jardí al terrat
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 49 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 1500 INR per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 550 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Càrrec per animals de companyia: 1500 INR per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
En aquest allotjament no se serveix alcohol

L’allotjament també es coneix com a

Sun n Sand Hotel Nagpur
Sun n Sand Nagpur
Sun Sand Nagpur
Meridien Nagpur Hotel
Meridien Nagpur
Le Meridien Nagpur Hotel
Le Meridien Nagpur Nagpur
Le Meridien Nagpur Hotel Nagpur
Le Meridien Marriot Nagpur

Preguntes freqüents

Le Meridien Nagpur té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 06:00-22:00.

Quant costa allotjar-se a Le Meridien Nagpur?

Amb data 7 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Le Meridien Nagpur el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 80,73 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Le Meridien Nagpur accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 1500 INR per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Le Meridien Nagpur?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Le Meridien Nagpur?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Le Meridien Nagpur?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Le Meridien Nagpur ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (durant un horari preestablert). S'aplica la taxa següent: 900 INR per vehicle.

On es troba Le Meridien Nagpur?

Aquest hotel de luxe a Nagpur es troba al centre de la ciutat i a menys de 25 km de les atraccions següents: Llac Gandhi Sagar, Fort Sitabuldi i Associació de Cricket de Vidharba. Centre de Ciències Raman i Museu del Ferrocarril de Via Estreta ttambé són a menys de 25 km.

Opinions: Le Meridien Nagpur

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 37 de 103 opinions
Puntuació 8: Bo. 38 de 103 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 15 de 103 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 103 opinions
Puntuació 2: Horrible. 10 de 103 opinions

8,4/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Joydeep

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

kaushal

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

nagpur transit

horrible and ill maintained .. this cant have a le meridien tag for sure.. the common areas, the room, the bathroom, security at gate.. all are like a 2 star or maybe 1star hotel.. totally misleading.. we checked in at midnight and checked out at 9am ..horrible
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Bal Binode

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Jayne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stayed here for 3 nights following the cricket for a little relaxation
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Mohammad

Què li ha agradat: Personal i servei
This one of worst LM property I stayed. Should not be tagged as 5 start property.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

RAVINDRA

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Anas

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Have to pay extra for a occupancy, booked 2 beds still have to pay for (1+1) to stay
Estada d’1 nit (jul. 2024)

2/10, Horrible

Sachin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
We stayed at this place as we had long layover before our flight. Property is clean. But food experience was terrible. Even after asking for less spicy food we got super spicy food and we ended up spending lot of money in trying different food. Chicken burger is a joke. Patty is small as a coin. Really … we talked with chef about spice level and he said that’s what we have and nobody cared to replace our food. Zero customer care. Last part terrible was airport shuttle. It’s not free. Nobody told us it’s paid and it’s freaking 900 rs and we can get Uber much cheaper than this. Thankfully they gave us that as a complimentary service after complaining about food. Overall bad experience.
Estada d’1 nit (juny 2024)

10/10, Excel·lent

yash

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a pleasant stay!
Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

ARUN

Estada de 2 nits (maig 2024)

2/10, Horrible

Yogen

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic experience

Pathetic experience, not at all worth the rate
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Sabyasachi

Estada d’1 nit (març 2024)

8/10, Bo

Anagha

Estada d’1 nit (març 2024)

10/10, Excel·lent

Michika

Estada d’1 nit (març 2024)

6/10, Acceptable

Saravana

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was a bit undermanaged. The facilities needed TLC to bring it up to 5-star standards. Rooms were large and spacious, but the maintenance was lacking in all aspects.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10, Bo

Dilip

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2024)

8/10, Bo

NAVEEN

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff members humble and supportive
Estada de 3 nits (nov. 2023)

8/10, Bo

Lamar

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was my 3rd stay at this establishment in the last 6 months. On this particular trip, I enjoyed the faculty and all its amenities. The staff were very welcoming as they remembered whom I was from previous visits. Overall I would rate this experience a 4 of 5 due to a few hiccups. Room Cleaning Services, Dinning staff we very friendly and understanding. I chose to use the spa this time, unfortunately, my appointment was scheduled for 1pm they told me the didn’t have the room available at the time of my scheduled apt. So we rescheduled the apt until the next available slot that was available at 2 pm. Unfortunately, we were still not serviced until 2:40 pm. We were not even offered a discount or a percentage off for the inconvenience. The positive about the spa is that the actual Massages given were exceptional!! So tips were given accordingly. The workout area was utilized daily by me… no complaints. I had the opportunity to walk the entire facility this time. Very nice scenery. Dinning room was clean and welcoming. While eating my dinner however, I did observe several cockroaches roaming the floor. Unfortunately, one did crawl on me and I immediately told the staff. They were very comforting and vowed to handle it with spaying after services. Overall good experience.
Estada de 6 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Sagar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Special mention for excellent staff and service. Everyone was very responsive and helpful especially Manoj, Ravi and Shankar provided excellent service and experience overall.
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Nikhlesh

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Harold

Estada d’1 nit (abr. 2023)

8/10, Bo

Lamar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2023)

10/10, Excel·lent

Julie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great stay!

We had a great visit! The place is clean and well cared for. We were only there for one night, but we would have happily stayed longer. The breakfast was delicious and the staff were extremely kind and helpful. Thank you for a wonderful visit!
Estada d’1 nit (abr. 2023)

8/10, Bo

Roshani

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Would stay again.

2/10, Horrible

Bhavinkumar