Sanco Inn Nagoya Fushimi
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Districte comercial d'Osu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sanco Inn Nagoya Fushimi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, fumadors

Habitació doble estàndard, fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-7-7 Sakae Naka-ku, Nagoya, Aichi-ken , 460-0008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita
APA HOTEL Nagoya Fushimi Ekikita
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.8 de 10, Excel·lent, 637 opinions
Preu actual: 59 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per adult i 720 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 2000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
SANCO INN FUSHIMI
SANCO NAGOYA FUSHIMI
SANCO FUSHIMI
SANCO INN FUSHIMI
SANCO NAGOYA FUSHIMI
SANCO FUSHIMI
Hotel SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Nagoya
Nagoya SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Hotel
Hotel SANCO INN NAGOYA FUSHIMI
SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Nagoya
SANCOINN NAGOYA FUSHIMI
SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Hotel
SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Nagoya
SANCO INN NAGOYA FUSHIMI Hotel Nagoya
Preguntes freqüents
Opinions: Sanco Inn Nagoya Fushimi
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Mito
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mito
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
TOSHIHARU
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
TOSHIHARU
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


??
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Shigeki
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Shigeki
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
hiroko
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroko
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Megumi
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yoshiaki
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiaki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AIMI
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AIMI
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
KATSUTOSHI
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
KATSUTOSHI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chanwat, Nakhonchaisi
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chanwat
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Seiji
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiji
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yosuke
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yosuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MOTOTSUGU
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MOTOTSUGU
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MASANORI
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASANORI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Shuichi
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shuichi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIRA
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
KYOKO
30 d’abr. de 2025
KYOKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
mitsuya
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mitsuya
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HITOMI
26 d’abr. de 2025
HITOMI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
kohei
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kohei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Devon
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Devon
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
rika
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
rika
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kaname
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaname
Estada de 2 nits (febr. 2025)