R&B Hotel Nagoya-Ekimae
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Districte comercial d'Osu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament R&B Hotel Nagoya-Ekimae





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, fumadors

Habitació individual bàsica, fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, no fumadors

Habitació individual bàsica, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals bàsica, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 19 19meiekiminami, Nagoya, Aichi Prefecture, 450-0003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

COMPASS HOTEL NAGOYA
COMPASS HOTEL NAGOYA
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 612 opinions
Preu actual: 44 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 700 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R BhotelNagoyaekimae
R B Hotel Nagoyaekimae
Randbhotel Nagoyaekimae
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Hotel
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Nagoya
R&B Hotel Nagoya-Ekimae Hotel Nagoya
Preguntes freqüents
Opinions: R&B Hotel Nagoya-Ekimae
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
HIROAKI
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
HIROAKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Midori
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Midori
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
リョウガ
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
リョウガ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emi
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Shin
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNKO
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とてもきれいな部屋でした。
JUNKO
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
CHIHARU
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHARU
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiromi
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiromi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNJI
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
JUNJI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kentaro
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kentaro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
kazuo
14 de nov. de 2024
kazuo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
TAKAHIRO
Viatge en grup
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
きれいで快適でリーズナブルなホテル
TAKAHIRO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KYUNG IN
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KYUNG IN
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Kentaro
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
安定のクオリティ
Kentaro
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
OSAMU
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OSAMU
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Sotaro
19 de set. de 2024
Sotaro
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出張等にはよいかも
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Ryusuke
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryusuke
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Satoko
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Yu
4 d’ag. de 2024
Yu
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
yuka
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
yuka
Estada de 2 nits (jul. 2024)