Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Kaizu





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Mininevera
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (check-in is not available after 11PM)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Microones
També et pot agradar

Dormy Inn Premium Nagoya Sakae Natural Hot Spring
Centre de la Ciutat de Nagoya
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

557 Hiratacho Imao, Kaizu, Gifu, 503-0321
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 The Yard Kaizu Hotel
HOTEL R9 The Yard Kaizu Kaizu
HOTEL R9 The Yard Kaizu Hotel Kaizu
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Kaizu
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
賢也
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
賢也
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
J
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuichi
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuichi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sanae
Viatge de negocis
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sanae
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jing
Viatge en família amb nens petits
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jing
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
YASUHIDE
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUHIDE
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
J
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MASASHI, Toyoyama
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASASHI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Taisuke
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taisuke
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YukI
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YukI
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
フロントの人が日本語をよく理解しない
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yooki
13 d’oct. de 2024
Yooki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ダイキ
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ダイキ
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
旅行利用
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Takayuki
Viatge de negocis
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takayuki
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Ryo
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mika
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mika
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
?
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
?
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mokhele Edmond
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mokhele Edmond
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiko
Estada d’1 nit (oct. 2023)