Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Jardí Noritake
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Noritake, Nakamura-ku, Nagoya, Aichi, 453-0014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Richmond Hotel Nagoya Shinkansenguchi
Richmond Hotel Nagoya Shinkansenguchi
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 986 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1200 JPY per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Nagoya Shinkansenguchi
Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi Hotel
Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi Nagoya
Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi Hotel Nagoya
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Nagoya Shinkansenguchi
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Keith
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Rachel
25 de juny de 2025
Rachel
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Rachel
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MEI KIT
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MEI KIT
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mina
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAYOKO
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAYOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
1 de maig de 2025
Natalie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ornika
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ornika
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Catalin
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Catalin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Siu fung
16 d’abr. de 2025
Siu fung
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella, Viatge en grup
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zelma, Seattle
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zelma
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
YOSHINORI
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
YOSHINORI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Connie Pui Lin
Viatge en grup
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Connie Pui Lin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
GRACE
Viatge en grup
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pajamas
GRACE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jutta
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jutta
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Michiko
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michiko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aya
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jong Woo
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jong Woo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en grup
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfy Stay
Jonathan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Lawrence Shiu Tong, Auckland
Viatge en família amb nens petits
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence Shiu Tong
Estada d’1 nit (gen. 2025)