Amfitrió particular
HOTEL CYRIL
Hotel a Nagercoil amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL CYRIL





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple de luxe

Habitació triple de luxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Rentaplats
Televisor LED
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Harbor Main Rd, Nagercoil, Tamilnadu, 629702
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tri Sea Hotel
Tri Sea Hotel
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
5.0 de 10, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL CYRIL Hotel
HOTEL CYRIL Nagercoil
HOTEL CYRIL Hotel Nagercoil
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL CYRIL
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arun
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arun
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
viju
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
viju
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jacob
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Jacob
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
William
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wrong time right place
William
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Andres
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Andres
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Jyoti
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jyoti
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sri
Viatge en grup
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sri
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Ratna
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ratna
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Babu
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Babu
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Ramesh
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ramesh
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Scott
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quality budget hotel with helpful staff
Scott
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ravikant
Viatge en família
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravikant
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Chandana
Viatge en grup
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoy KanyaKumari
Chandana
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Muthukaruppan
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Muthukaruppan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets