Galeria de fotos de l’allotjament STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(19 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

159-2 Kaminishiyamamachi, Nagasaki, Nagasaki, 850-0006
Sobre aquest allotjament
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA
Allotjaments similars

Hotel Wingport
Hotel Wingport
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 861 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 800 JPY per adult i 800 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Hotel
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Nagasaki
STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA Hotel Nagasaki
Preguntes freqüents
Opinions: STATIONHOTEL NAGASAKI SUWA
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
マサヒロ
Viatge en família
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
マサヒロ
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
タカエ
Viatge en parella
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
タカエ
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Katsutoshi
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsutoshi
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Taichi
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taichi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
貴徳
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

貴徳
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
yoshiaki
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshiaki
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yushi
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yushi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
?
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
?
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mari
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mari
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
toshikazu
16 d’ag. de 2025
toshikazu
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
rikako
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
rikako
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
HYEONBEEN
Viatge en grup
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HYEONBEEN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KIICHIRO
29 de jul. de 2025
KIICHIRO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KIICHIRO
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KIICHIRO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
nishie
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nishie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
6 de jul. de 2025
Ryan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
yasuhiro
6 de jul. de 2025
yasuhiro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
かずえ
18 de juny de 2025
かずえ
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yoshinori
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yoshinori
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masumi
Viatge en família amb nens petits
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masumi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kami
21 de maig de 2025
Kami
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
トオル
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
トオル
Estada d’1 nit (maig 2025)