Hotel Oak Forest
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Oak Forest





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, diversos llits, no fumadors

Habitació tradicional, diversos llits, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Twin Room
Deluxe Room
Traditional Japanese Style Room
Renovated Twin Room
Triple Room
Run Of House With Window
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3549 Hokujyou, Hakuba, Nagano-ken, 3999301
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Alpine Lodge
Alpine Lodge
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oak Forest
Hotel Oak Forest Hakuba
Oak Forest Hakuba
Hotel Oak Forest Hotel
Hotel Oak Forest Hakuba
Hotel Oak Forest Hotel Hakuba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Oak Forest
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chase
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chase
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leeor
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leeor
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rozlin
22 de març de 2025
Rozlin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kam Cheung
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kam Cheung
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kam Cheung
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kam Cheung
Estada de 5 nits (març 2025)
2/10, Horrible
yang
7 de març de 2025
yang
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kwan Yin
Viatge en grup
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwan Yin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Kyonsu
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyonsu
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mevin
23 de des. de 2024
Mevin
Estada de 9 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Kamol
Viatge en grup
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kamol
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
KWOK KEUNG
9 de nov. de 2024
KWOK KEUNG
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kobayashi
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kobayashi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROKI
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HIROKI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Susumu
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susumu
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
MASAKO
Viatge en família
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
スキー場に近くて便利
MASAKO
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
John
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
TOSHITAKA
25 de març de 2024
TOSHITAKA
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Kaiji
Viatge en grup
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Kaiji
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
さとし
11 de març de 2024
さとし
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Siipang
Viatge en família
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siipang
10/10, Excel·lent
soyoung
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
soyoung
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
AKIKO
Viatge en parella
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada d’1 nit (set. 2023)