Westfield Homestay Fiji

Allotjament de 3.0 estrelles
Casa d'hostes als afores amb restaurant i bar

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Westfield Homestay Fiji

Exterior
Apartament familiar, 2 dormitoris | 1 dormitori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Apartament familiar, 2 dormitoris | Sala d'estar
Façana frontal de l'allotjament
Cafetera i tetera i bullidora elèctrica

Opinions

5,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Apartament familiar, 2 dormitoris

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Cuina bàsica
Frigorífic
Rentaplats
Rentadora i assecadora 2 en 1
Ventilador de sostre
Dormitoris
  • 182 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit doble

Dormitori compartit

El més destacat

Dormitoris
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació (Aircon Private Room Shared Facilities)

El més destacat

Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
  • 100 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior (Air-Con Private Room)

El més destacat

Aire condicionat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
  • 100 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Lot 6 Eloto Rd Westfield, Nadi

Què hi ha als voltants

  • Mercat de Namaka - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Zip Fiji - 6 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Platja de Wailoaloa - 9 minuts en cotxe - 7.0 km
  • Fonts Termals i Piscina de Fang de Sabeto - 11 minuts en cotxe - 8.0 km
  • Port Denarau - 16 minuts en cotxe - 16.3 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Nadi (NAN): a 3 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Coffee Hub - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Koko Nui - ‬16 minuts a peu
  • ‪Bulaccino - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Cuppa Bula (in Nadi Airport) - ‬15 minuts a peu
  • ‪Ghost Ship Bar & Grill - ‬11 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Westfield Homestay Fiji

Casa d'hostes a prop de Mercat de Namaka
Has pensat a allotjar-te a Westfield Homestay Fiji? Aprofita que ofereix una terrassa, un jardí i una bugaderia. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un restaurant.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Bicicletes de lloguer, televisió al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Westfield Homestay Fiji, totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada i xampú
  • Bullidores elèctriques, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 50 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Lloguer de bicicletes
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 1 planta
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Construït l'any 2014

Serveis de l’habitació

Bany

  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants

Altres

  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 15 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Westfield Homestay Fiji Nadi
Westfield Homestay Fiji Guesthouse
Westfield Homestay Fiji Guesthouse Nadi

Preguntes freqüents

Westfield Homestay Fiji accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Westfield Homestay Fiji?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Westfield Homestay Fiji?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Westfield Homestay Fiji?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Westfield Homestay Fiji?

Aquesta casa d'hostes es troba a prop de la platja i a menys de 5 km de les atraccions següents: Mercat de Namaka, Navala Village i Zip Fiji. Illa Naisoso és a 4,5 km de distància.

Opinions: Westfield Homestay Fiji

Opinions

5,4
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 38 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 38 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 38 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 38 opinions
Puntuació 2: Horrible. 10 de 38 opinions

6,6/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

6,2/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Aranteiti

Viatge de negocis
I would love if they allowed us to buy our own food and cook
Estada de 2 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

SOJU, Susono City

Viatge de negocis
トランジットだけなので 我慢できそうだけど 蟻をなんとかして欲しい ちょっとスナックを開けておくと 黒山の蟻だかり 恐ろしかった。。。。
Estada de 2 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Rajnish

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Nothing Home-like in this Home stay

I arrived at the place at 10:00 P.M. The main door was locked. There was not buzzer or door bell. I tried calling the person which added $16:00 to my roaming bill. But the phone won't go through. I am stranded in the middle of nowhere (that's the location of the place) alone, with no help. Thanks to the kindness of the taxi driver whose call connected and a fellow came to open the door. He showed me the room and left. No drinking water, not even a soap in the washroom. Mercifully the room and bathroom was clean. In the morning I called for breakfast and was told that the cook was on leave so nothing is available. There is no restaurant or take out food place near the venue. By this time i was starving so I left the place as soon as I could. Once again, no cab available in the vicinity so hungry and thirsty, I walked for twenty odd minutes back to the airport. There was nothing home like in this homestay. It felt more of a punishment than a vacation.
Estada d’1 nit (març 2025)

4/10, Deficient

Hwei-Ying

Estada d’1 nit (gen. 2025)

4/10, Deficient

Hwei-Ying

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Ok if you arrive late and leave early

Very noisy.family live there and don’t care about guests.the cook wouldn’t serve my meal at 6 as she had guests and I had to wait till 7. And the curry was dry and tasteles (pre-cooked and microwaved). Got woken at 5:30 by their kids and their car outside my room.
Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10, Acceptable

Ned

Què li ha agradat: Neteja
Was good
Estada d’1 nit (ag. 2024)

8/10, Bo

James

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walked front m property to and from the airport at night. Road full of pot holes and street lighting was poor but seemed safe enough. Nice big bed, no fridge or tv but I don’t asnt looking for that. Just one night stay close to airport to meet friend on arrival before going elsewhere next day.
Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Lolita

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2024)

4/10, Deficient

Tushar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The costumer fill like cheated. There is four rooms and owners asking which room are you booked. Smaller or bigger . There is no internet connection. No WiFi Cheated in food prices. I advised to you must check all facilities, food prices and Room which is you booked. looking in photographs different and Room is different And only cash Fiji dollars accepted. Be careful before booking.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

4/10, Deficient

Zorana

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The lodge is a walking distance from the airport. The staff at the check-in were friendly. Air-conditoner worked well. However, there was no hot water or shampoo in the bathroom. The garbage bin was not emptied from the previous guests. WiFi is available only on the terrace, not in the room. The restaurant was closed so no breakfast or coffee in the morning.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

rokomahanu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice and so quiet
Estada d’1 nit (març 2024)

8/10, Bo

Joseph

Estada d’1 nit (febr. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Not as write up

The room was clean and the arrival reception from Lily was great. There was a room ready, which is what we were given, so we were able to go in a bit early. However we paid for a superior AC room but from the looks of the photo we were given a basic double. We were early and told them we were okay to wait until check in time and would eat at their restaurant but they said the room was ready so no problem. Mamta was there when we arrinved but didn't even say hello. When Lily left there was little help. The lunch was freshly cooked and delicious. We said we'd be there for dinner and were asked to preorder to that the cook would have it prepped. We ordered the fillet fish meal but received boned fish which was a little too dry and no veg as per menu. We asked and they paid no attention or even tried to explain why. Mamta sat in her living room and ignored us. The gentleman who served said he didn't know anything and had to charge full price. The tap in the bathroom was broken and the blinds did not close fully. There was a car that was reversed into the parking spot in front of our room so the exhaust fumes were able to come in the room. Couldn't access the lounge (TV area) it was locked and there was no tea/coffee as per description. Overall not happy at all
Estada d’1 nit (des. 2023)

2/10, Horrible

Ruchi

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zero stars due to very poor facilities, zero communication. The owner mamta has zero skills of communication as don’t reply to emails. I was given wrong room with no aircon but i booked the room with aircon and was given no option so I have to stay with fan in room and was not able sleep whole night and my next day long journey was ruined. There was no power point , no coffee or tea and food. The facility says food available but was told that chef is going home when asked at 9pm and had to go towards airport that late for dinner. Their motel driver was rude and asked me to pay in nz dollar when i said I can pay him at airport after exchanging to local currency. He lied too saying there is no exchange rate shop at departure Dont trust what they advertise , prepare for worst as they lie. Book other hotel to avoid this terrible experience.

8/10, Bo

Benjamin

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
It was a fairly easy walk from the airport to Westfield in the evening, although I opted for a ride back ($10/Fiji) in the midday sun. Not very organized. Don't look for a check-in counter, but everyone is friendly and helpful. Food readily available, as you walk through the little open-air restaurant to get to your room. My room was small (expected), but everything worked fine, from the A/C to the shower (hot water). Overall cleanliness was maybe a 3/5. I'd probably stay again under similar circumstances (overnight layover or early flight).
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

William

Estada d’1 nit (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Paul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing but its $61aud and its safe its not flash its clean bed and toilet and hot show and thats it...it aint big its tiny but safe clean
Estada d’1 nit (ag. 2023)

8/10, Bo

MOHAMMED

Estada d’1 nit (jul. 2023)

6/10, Acceptable

Thai

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Misleading listing

Overall, the stay was ok. But the amenities advertised on the listing was very misleading. First, there was no laundry facilities on site so I had to go to a laundromat in town. Second, the WiFi is non existent, no signal found anywhere within the room. Third, the kitchen was just setup for display purposes. There was no gas hooked up to the stove and the only usable thing is an electric kettle. Lastly, there is no security of any kind on site. After 10PM they would lock the front gate and you’ll have to wait for someone to answer the phone before they will come to open the gate. Very misleading listing, if I had known about all of these issues beforehand I would have avoided this place.
Estada de 5 nits (juny 2023)

2/10, Horrible

Naveen

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hot water had little pressure in shower.The interior looked old.The aircon barely cooling in bedroom.utencil supplied looked very old .The pillows needs replacing its heavily stained inside the pillow case..There is no sound proofing between the 2 units gets noisy.secondly next to it is jacks factory with lots of noise. On the plus side its close to the airport.
Estada de 6 nits (juny 2023)

2/10, Horrible

Renon

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was an unpleasant checkin experience. We paid for a private room with bathroom and aircon. Arrived to a room with no aircon amd a shared room. It is disappointing with host receiving my husband to told him off if he doesn't like it, its either he stays or leave. Condition of room was not what the photos posted in the listing.
Estada d’1 nit (juny 2023)

2/10, Horrible

Stacey

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is walking distance to the airport. Otherwise we had a terrible stay here. I would never recommend someone stay here. The room clearly had not been cleaned. There was used items all over the room. We were given one towel which was already wet.. no hot water. Toilet didn’t flush. No wifi. The air conditioning unit is extremely loud. Something was leaking during the night because when we woke up the ground (and our bags) were soaking. They gave no room key but I guess we didn’t need one because the room didn’t lock. We got woken up in the morning by someone walking into our room!! Also woken up at 3am by roosters. Then woken up at 6am by someone vomiting outside our room. The smoke detector battery must’ve been low because it beeped loudly every 30 minutes. No blankets given, just a twin sized sheet (for a double bed) that had holes in it. The foot board had nail sticking straight out of it so if your feet hung over the edge of the bed you were getting cut. It truly was a horrible stay. I had read not great reviews about it but thought it would be okay for one night but it was not worth it, spend the extra money to stay somewhere else!!!
Estada d’1 nit (maig 2023)

2/10, Horrible

Carmelo

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Einfach schrecklich. Kakerlaken im Zimmer. Unsere Buchung wurde vergessen. Sehr laut und einen ekligen Geruch. Geht bitte nicht hin.

4/10, Deficient

SEUNG

Estada d’1 nit (abr. 2023)

4/10, Deficient

Patrick

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
We were able to check in early which was nice, and the room was good with working aircon, but there were mouse droppings on the window sill. Some of the window panes didn't close properly and there was always a lot of activity just outside, which meant little privacy. No wifi or washing machine. The hosts were a bit un-helpful and they tried to double charge us, though this might have been an accident.
Estada de 7 nits (abr. 2023)