Capricorn International Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel per a famílies a Nadi amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Restaurant
  • Piscina
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Banyera d’hidromassatge
  • Spa
  • Bar

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Microones
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació Deluxe, al costat de la piscina

El més destacat

Balcó o pati moblats
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Queens Road, Martintar, Nadi

Què hi ha als voltants

  • Platja de Wailoaloa - 4 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Mercat de Namaka - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Temple Sri Siva Subramaniya - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Zip Fiji - 8 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Port Denarau - 11 minuts en cotxe - 10.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Nadi (NAN): a 10 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬13 minuts a peu
  • ‪The Beach Club Wailoaloa - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Bamboo Travellers Cafe - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Burger King - ‬2 minuts a peu
  • ‪Mama's Pizza Namaka - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Capricorn International Hotel

Hotel de 4 estrelles per a famílies a prop de Platja de Wailoaloa
A Capricorn International Hotel t'esperen un servei gratuït de connexió amb l'aeroport, un bar al costat de la piscina i un jardí. Regala't una manicura o una pedicura, un massatge de teixits profunds o un tractament corporal a l'spa de les instal·lacions. El restaurant de les instal·lacions, Capricorn Restaurant, ofereix esmorzars, dinars, sopars i vistes a la piscina. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi a l'habitació (de pagament). A més, tindràs una perruqueria i una biblioteca a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar complet (de pagament), servei de cangur (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
  • Billar, serveis per a casaments i porter o grum
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 67 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com caixes fortes i wifi.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols gratuïts
  • Banys que inclouen articles de tocador gratuïts
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi (10 FJD per hora)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi (10 FJD per hora)

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït obert les 24 hores amb un horari preestablert i amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible: 16 FJD per adult i 16 FJD per nen
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Capricorn Restaurant

Activitats

  • Biblioteca
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina d'hidromassatge
  • Piscina infantil
  • Spa complet
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 100 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Sala de tractaments
  • Sales de tractament per a parelles
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Banyera accessible
  • Baranes a les escales
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 edificis
  • 2 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Finestres amb mosquitera
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80 FJD.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:30.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 FJD.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; per tal d'organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'allotjament carrega un percentatge del 5 als pagaments en targeta de crèdit
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

L'allotjament estarà tancat durant les dates següents: 9/octubre/2025-30/novembre/2025 (les dates poden variar).

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
10 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 30.0 FJD per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 16 FJD per adult i 16 FJD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 10.00 FJD per hora. L'import pot variar.
  • Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 10 FJD per hora. L'import pot variar.
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80 FJD.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 FJD.
  • Càrrec pel llit addicional: 30.0 FJD per nit.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi

Preguntes freqüents

Capricorn International Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Capricorn International Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Capricorn International Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Capricorn International Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 80 FJD (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Capricorn International Hotel?

Registre de sortida: 10:30. És possible fer una sortida tardana per 80.00 FJD (servei subjecte a disponibilitat).

Capricorn International Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).

On es troba Capricorn International Hotel?

Aquest hotel per a famílies és a Nadi i a prop de l'aeroport. És a menys de 3 km de Platja de Wailoaloa i Mercat de Namaka. Temple Sri Siva Subramaniya Swami i Temple Sri Siva Subramaniya també són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: Capricorn International Hotel

6,4

6,4

Neteja

7,2

Ubicació

7,0

Personal i servei

6,4

Respecte al medi ambient

5,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 181 de 947 opinions
Puntuació 8: Bo. 222 de 947 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 278 de 947 opinions
Puntuació 4: Deficient. 132 de 947 opinions
Puntuació 2: Horrible. 134 de 947 opinions

Opinions

8/10, Bo

Adebayo Taiwo

Què no li ha agradat: Neteja
No We had fire accident in the hotel
Estada de 4 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

douglas

Estada de 2 nits (oct. 2025)

4/10, Deficient

Mary

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sadly, the place was very run down and the room old. The shower was grubby and the TV had only one channel. Not suitable for a longer stay - ok for a day room with a shower prior to a flight.
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Sashi

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yes
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Tawitaa

Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Louis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good Overall
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Abdul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unclean room Housekeeper does not clean room Hotel facilities old Dinning ceiling broken And many more Not worth 4 star hotel at all Security and front desk staff drinking deer late night on duty not safe Wanted to report but after security switched he also drink at night so I believe all same there.
Estada de 10 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Davendra

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mosquitoes and bed bugs. Uninviting smell in the environment. Towels are very old.
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Taina

Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Kalesita

Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

David, Napier

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Roman

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really disappointed. Staff was great but room was below what I ever imagined Fiji will be
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Alfredo

Què no li ha agradat: Neteja
I liked how close it is from stores and restaurants. I didn't like the restaurant, they don't keep the rooms very clean, and the internet didn't work.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Ledua

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient, friendly staff, awesome family room, central to public transport, shopping center and children friendly 😀
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Angie

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They did not respond to my messages about picking us up at the airport but they did come get us so it was all fine. The young woman at the front desk at 6 am was lovely and took good care of us.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Marilyn

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Nicholas

Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Bethel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Sakaraia

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Komei

Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Phillip Clyde

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Can hear night club from down the road
Estada de 11 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Jitoko

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Lisa, Puerto Vallarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was the best part of my visit. Casa helped me during a panic situation and saw to it that I was alright. She checked me in early to the last room she had available after I had been traveling for 3 days. She showed me where the breakfast was and helped me with my travel bag and nap sack to my room so I could sleep. I've never had kinder service in my life. I will always stay there when I'm in Fiji! Thank you, Casa and all of the staff at the Capricorn. The airport shuttle person was also extremely helpful to me at the airport as I needed wheelchair service. He saw to it that I got it! Thank you!!
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Sarju

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I didn't like because its very dirty. Please needs to be cleaned and sprayed to kill cochraches. Food is pathetic and expensive.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Raymond

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The towels provided were filthy; bed & pillows were very uncomfortable; staff did not action my requests despite numerous requests saying they will pass message to their boss.
Estada de 4 nits (jul. 2025)