Capricorn International Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel per a famílies a Nadi amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Capricorn International Hotel

Font
Habitació | Caixa forta a l'habitació, cortines opaques i bressols gratuïts
Detall de l'interior
Piscina a l'aire lliure
Habitació familiar | Vista des de l'habitació

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Restaurant
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Banyera d’hidromassatge
  • Bar
  • Esmorzar disponible

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació Deluxe, al costat de la piscina

El més destacat

Balcó o pati moblats
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Microones
  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Queens Road, Martintar, Nadi

Què hi ha als voltants

  • Platja de Wailoaloa - 4 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Mercat de Namaka - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Temple Sri Siva Subramaniya - 5 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Port Denarau - 11 minuts en cotxe - 10.0 km
  • Platja Denarau - 13 minuts en cotxe - 10.9 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Nadi (NAN): a 10 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Coffee Hub - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪McDonald's - ‬13 minuts a peu
  • ‪Bulaccino - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Ghost Ship Bar & Grill - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Burger King - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Capricorn International Hotel

Hotel de 4 estrelles per a famílies a prop de Platja de Wailoaloa
A Capricorn International Hotel t'esperen un servei gratuït de connexió amb l'aeroport, un bar al costat de la piscina i un jardí. Regala't un tractament corporal, una manicura o una pedicura o un massatge de teixits profunds a l'spa de les instal·lacions. El restaurant de les instal·lacions, Capricorn Restaurant, ofereix esmorzars, dinars, sopars i vistes a la piscina. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi a l'habitació (de pagament). A més, tindràs una perruqueria i biblioteca a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar complet (de pagament), servei de cangur (de pagament) i sala de banquets
  • Televisió al vestíbul, sales de reunions i caixa forta a la recepció
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 67 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com caixes fortes i wifi.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols gratuïts
  • Banys que inclouen articles de tocador gratuïts
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi (10 FJD per hora)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi (10 FJD per hora)

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït obert les 24 hores amb un horari preestablert i amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible: 16 FJD per adult i 16 FJD per nen
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Capricorn Restaurant

Activitats

  • Biblioteca
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina d'hidromassatge
  • Piscina infantil
  • Spa complet
  • Taula de billar
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 100 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Sala de tractaments
  • Sales de tractament per a parelles
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Banyera accessible
  • Baranes a les escales
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 edificis
  • 2 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Guies de restaurants
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Finestres amb mosquitera
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80 FJD.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:30.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 FJD.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; per tal d'organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'allotjament carrega un percentatge del 5 als pagaments en targeta de crèdit
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
10 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 30.0 FJD per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 16 FJD per adult i 16 FJD per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 10.00 FJD per hora. L'import pot variar.
  • Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 10 FJD per hora. L'import pot variar.
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80 FJD.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 FJD.
  • Càrrec pel llit addicional: 30.0 FJD per nit.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi

Preguntes freqüents

Capricorn International Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

Capricorn International Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Capricorn International Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Capricorn International Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 80 FJD (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Capricorn International Hotel?

Registre de sortida: 10:30. És possible fer una sortida tardana per 80.00 FJD (servei subjecte a disponibilitat).

Capricorn International Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).

On es troba Capricorn International Hotel?

Aquest hotel per a famílies és a Nadi i es troba a prop de l'aeroport. És a menys de 3 km de Platja de Wailoaloa i Mercat de Namaka. Temple Sri Siva Subramaniya Swami i Temple Sri Siva Subramaniya també són a menys de 5 km.

Opinions: Capricorn International Hotel

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 169 de 910 opinions
Puntuació 8: Bo. 212 de 910 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 269 de 910 opinions
Puntuació 4: Deficient. 129 de 910 opinions
Puntuació 2: Horrible. 131 de 910 opinions

6,4/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

6,2/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Phillip Clyde

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Can hear night club from down the road
Estada de 11 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Lisa, Puerto Vallarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was the best part of my visit. Casa helped me during a panic situation and saw to it that I was alright. She checked me in early to the last room she had available after I had been traveling for 3 days. She showed me where the breakfast was and helped me with my travel bag and nap sack to my room so I could sleep. I've never had kinder service in my life. I will always stay there when I'm in Fiji! Thank you, Casa and all of the staff at the Capricorn. The airport shuttle person was also extremely helpful to me at the airport as I needed wheelchair service. He saw to it that I got it! Thank you!!
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Sarju

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I didn't like because its very dirty. Please needs to be cleaned and sprayed to kill cochraches. Food is pathetic and expensive.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Raymond

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The towels provided were filthy; bed & pillows were very uncomfortable; staff did not action my requests despite numerous requests saying they will pass message to their boss.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Michael

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Location is close to airport and shops. Transportation available easily . Staff were friendly. Breakfast is basic , however, it was good to have local fruits. Room that i had been allocated was pretty run down. TV was not working . Served the purpose for a brief 1 night stop as a transit due to late arrival of international flight for myself. Not sure i would take my family for a longer stay unless rooms were upgraded. Staff were trying their best but management need to invest into getting rooms thoroughly dusted ,cleaned and updated. Another toaster at breakfast will help speed up the queue.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Audrey

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We liked that we could organise transport to the airport on time. We also liked that the room was enough to stay for a night before departing back home to New Zealand.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Blair

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bugs all through the room
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Nikisha

Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Waikare

Was very poor no tv remote no free wifi
Estada de 7 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Diane

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
It was a convenient place to stay close to every thing. The staff very friendly and helpful at all times. Mr Vueti Maraiwai the hotel night man was always kind and helpful And welcoming. But there is a serious issue with the basin in room 237, coming away from the wall,and the surrounding basin top warped, with mouldy sealant at the rear of the basin, definitely needs fixing. Over all it was a restful apart from some noise from the night club on the corner of jet park.
Estada de 17 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Kim

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms are nothing like the photos. The pillows are gross, the towels are disgusting , we had wires sticking out of the walls and I think there must be a bar downstairs or next door as there was loud music late into the night. However- the evening staff are lovely- we arrived late had our driver was fantastic, check in lady was lovely as was the older man who took our bags up. Morning staff…. Not so much, with the receptionist quite unhelpful. My mistake was not reading all the reviews before I booked - please don’t make the same mistake. This was the worst hotel I’ve ever stayed at. Yes it is budget - but as a well travelled person I’ve stayed in all sorts of accomodation and this was the most disappointing. (Perhaps of their listing and photos were up to date and more honest then it wouldn’t be so bad….)
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Kamal

Què li ha agradat: Comoditats
Generally, very good. Good service and amenities. Good location. I chose to stay here every time I am in Fiji. A home away from home.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

premila

Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

kirpalsinh ganapatsinh

Just a recommendation, dont stay there as it wws nothing as per pictures on site. No wifi, no such lights, no proper escort.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Ayush

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Staffs are not friendly, poor customer service provided by the staff's. The hotel does not have any backup laundry, whatever is placed in the room s are washed and replaced, no extra laundries are given like towels. Tv in rooms has to be operated manually, asked for a remote about 3-5 times, but we were told that the property doesn't have any TV remotes. Room was clean and had a pleasant stay. Overall would rate 5/10. Food was great and the best .
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Jayshree

Room was not good ..tv not working .. and phone not working ..no hot water ..staff to slow to take action when request a room move .will never book it again ..towellings very dirty
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Nikisha

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean and budget friendly
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

Anil

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bed linen and towels looked yellow and smelly instead of white. Coffee and milk not supplied. NO remote for tv, couldn't change channels manually. Bathroom not cleaned properly after last guest and broken basin tap. Overall disgusting room!!!
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Gemah

Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Cinthya

Rooms needs update and breakfast as well
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Zeta

Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Jaswant

Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Virenbhai

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Such a run down property. Stayed one night due to airport transit. Had 3 aircons blasting at 16C at max capacity, no remote to change to the temperatures. Dirty and disgusting towels, bedsheets were not clean and had black spots on them. Only good thing is free airport ride. Never again.
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Iosefo, Melbourne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Central to everything, friendly staff
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Shaniece

Estada d’1 nit (juny 2025)