Capricorn International Hotel
Hotel per a famílies a Nadi amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capricorn International Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, al costat de la piscina

Habitació Deluxe, al costat de la piscina
El més destacat
Balcó o pati moblats
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Cortines opaques
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Queens Road, Martintar, Nadi
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nalagi Hotel
Nalagi Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 966 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 16 FJD per adult i 16 FJD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 10.00 FJD per hora. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 10 FJD per hora. L'import pot variar.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80 FJD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 80.00 FJD.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 FJD per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi
Preguntes freqüents
Opinions: Capricorn International Hotel
Opinions
6,4
6,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 11 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa, Puerto Vallarta
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sarju
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarju
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Raymond
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Michael
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Audrey
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Audrey
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Blair
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Blair
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Nikisha
20 de jul. de 2025
Nikisha
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Waikare
20 de jul. de 2025
Waikare
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en grup
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Diane
Estada de 17 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Kim
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Kamal
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Kamal
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
premila
16 de jul. de 2025
premila
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
kirpalsinh ganapatsinh
14 de jul. de 2025
kirpalsinh ganapatsinh
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Ayush
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ayush
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Jayshree
13 de jul. de 2025
Jayshree
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nikisha
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikisha
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Anil
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gemah
7 de jul. de 2025
Gemah
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Cinthya
5 de jul. de 2025
Cinthya
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Zeta
2 de jul. de 2025
Zeta
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jaswant
29 de juny de 2025
Jaswant
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Virenbhai
26 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Virenbhai
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Iosefo, Melbourne
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Iosefo
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Shaniece
23 de juny de 2025
Shaniece
Estada d’1 nit (juny 2025)