Hôtel La Résidence N'Djamena
Hotel a N'Djamena amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel La Résidence N'Djamena





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi clàssic, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Estudi clàssic, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Mininevera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Mininevera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue 1039, Quartier Aéroport, N'Djamena
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Hotel, N'Djamena
Radisson Blu Hotel, N'Djamena
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
6.8 de 10, 82 opinions
Preu actual: 236 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-18:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Résidence N'Djamena
Résidence N'Djamena
La N'djamena N'djamena
Hôtel La Résidence N'Djamena Hotel
Hôtel La Résidence N'Djamena N'Djamena
Hôtel La Résidence N'Djamena Hotel N'Djamena
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel La Résidence N'Djamena
Opinions
7,6
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2023
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Amadou
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Amadou
Estada de 5 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Madeleine
13 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Madeleine
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Petrus
2 d’oct. de 2022
Petrus
Estada de 20 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Richard
2 d’oct. de 2022
Richard
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Jerry A
Viatge de negocis
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry A
Estada de 4 nits (ag. 2022)
4/10, Deficient
Mas
Viatge de negocis
7 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mas
Estada de 10 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Sitana
Viatge de negocis
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sitana
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
L
Viatge de negocis
25 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel avec piscine
L
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Marius
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marius
Estada de 5 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Stéphane
Viatge de negocis
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Lionel
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lionel
Estada de 5 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
IBUKUNOLUWA
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
IBUKUNOLUWA
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
gregory
Viatge de negocis
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gregory
Estada de 5 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Jun Yub
Viatge de negocis
26 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun Yub
Estada de 4 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Blaise N.
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Blaise N.
Estada de 7 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada de 11 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
GUILLEMOT
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUILLEMOT
Estada de 5 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
20 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 8 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Fabrice
2 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fabrice
Estada de 6 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Howard
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Howard
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets