Rio Meridian Hotel
Hotel a Mysore amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rio Meridian Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2203/54,D-28, New Sayyaji Rao Rd, Mysore, Karnataka, 570015
Sobre aquest allotjament
Rio Meridian Hotel
Allotjaments similars

Grand Mercure Mysore
Grand Mercure Mysore
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 342 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Rio Meridian Hotel Mysore
Rio Meridian Mysore
Rio Meridian
Rio Meridian Hotel Hotel
Rio Meridian Hotel Mysore
Rio Meridian Hotel Hotel Mysore
Preguntes freqüents
Opinions: Rio Meridian Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
10 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Fred, Edmonton
Viatge en família
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fred
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Thyagaraju
1 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not Good at all
Thyagaraju
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Vatza, Japan
Viatge en família amb nens petits
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vatza
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Rajesh
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good accommodation. Can be improved
Rajesh
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Anup
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anup
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Vaxi, Canada
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not safe
Vaxi
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
BRIJESH
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place: Staff a bit bored.
BRIJESH
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Chethana Raghuram
25 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chethana Raghuram
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy Rio
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Jeena
5 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay
Jeena
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Vijay
19 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vijay
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Bipin Kumar
16 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel to stay
Bipin Kumar
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Dipak
22 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SIMPLY SUPERB
Dipak
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació