Star Hotel Akakura
Ryokan amb aparcament gratuït, molt a prop de Myoko Kogen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Star Hotel Akakura





Serveis populars
El preu actual és de 70 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany privat (with Tatami Area)

Habitació, bany privat (with Tatami Area)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, bany privat (Japanese Style Room, 12 Tatami mats)

Habitació quàdruple, bany privat (Japanese Style Room, 12 Tatami mats)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany compartit (Japanese Style Room)

Habitació, bany compartit (Japanese Style Room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, bany compartit (Japanese Style Room)

Habitació amb dos llits individuals, bany compartit (Japanese Style Room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

124 Akakura, Myoko, Niigata, 949-2111
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
APA Hotel & Resort Jyoetsu Myoko
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 178 opinions
Preu actual: 66 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Star Hotel Akakura Myoko
Star Akakura Myoko
Star Akakura
Star Hotel Akakura Myoko
Star Hotel Akakura Ryokan
Star Hotel Akakura Ryokan Myoko
Preguntes freqüents
Opinions: Star Hotel Akakura
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Phoenix
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phoenix
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ayuka
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayuka
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ying Lin Yuwon
Viatge en família amb nens petits
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ying Lin Yuwon
6/10, Acceptable
takashi
24 de set. de 2023
takashi
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
ryoichi
17 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ryoichi
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Robyn
Viatge en família
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akakura Star hotel
Robyn
Estada de 4 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Yasuhiro
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuhiro
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
SHU
Viatge en grup
23 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHU
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
KAZUKO
Viatge en família
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAZUKO
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
KUNIHIKO, 東京
Viatge en grup
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KUNIHIKO
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
会社員40代男性, 東京
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
会社員40代男性
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
sheng chi
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sheng chi
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael A J
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael A J
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice family run hotel
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
TAK LAM
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfort, Cozy Japanese living space
TAK LAM
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
WEI CHUNG
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEI CHUNG
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
下次去妙高還要再光臨
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 11 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
shu fang
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常好
shu fang
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)