Lime Resort Myoko
Ryokan amb aparcament gratuït, molt a prop de Myoko Kogen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lime Resort Myoko





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite (Suite)

Suite (Suite)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació (Japanese Modern Style, Type A)

Habitació (Japanese Modern Style, Type A)
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2251-2 Sekikawa, Myoko, Niigata, 949-2112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lotte Arai Resort
Lotte Arai Resort
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 354 opinions
Preu actual: 58 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 3300 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Es prohibeix l'entrada a la banyera d'hidromassatge als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Lime Myoko
Ryokan Lime Resort Myoko Myoko
Myoko Lime Resort Myoko Ryokan
Ryokan Lime Resort Myoko
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort
Lime
Lime Resort Myoko Myoko
Lime Resort Myoko Ryokan
Lime Resort Myoko Ryokan Myoko
Preguntes freqüents
Opinions: Lime Resort Myoko
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yuka
27 de març de 2025
Yuka
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Matt
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Matt
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Christopher
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Alberto
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lynn
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel with excellent service




Lynn
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
えみ
Viatge en família amb nens petits
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
えみ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hidetoshi
10 d’ag. de 2024
Hidetoshi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
きれいな部屋とおいしい食事
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Nozomi
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nozomi
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Joanna wai sze
12 de jul. de 2024
Joanna wai sze
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
????
Viatge en família amb nens petits
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
????
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
MIYUKI
Viatge en família
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIYUKI
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Hoi Tak Raymond
Viatge en família
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoi Tak Raymond
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will come back again
Michael
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
sojeong
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
sojeong
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
yu chuan
Viatge en grup, Viatge en família
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yu chuan
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ed
Viatge en família
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ed
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nelson
Viatge en grup
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
kit shan
Viatge en grup
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常良好的住宿體驗
kit shan
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Wilson
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilson
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
ikuro
Viatge en família
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ikuro
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
サダオ
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
サダオ
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
lik wai
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lik wai
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
TAKAO
Viatge en família
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3年ぶりの妙高高原に感激!




TAKAO
Estada d’1 nit (oct. 2023)