Premium by GS Hotel
Hotel a Munic amb un gimnàs i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Premium by GS Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi júnior

Estudi júnior
9,2 sobre 10
Fantàstic
(45 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite sènior

Suite sènior
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

ACHAT Hotel München Süd
Obersendling
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 712 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Passauer Str. 183, Munich, 81369
Sobre aquest allotjament
Premium by GS Hotel
Allotjaments similars

Numa | Munich Obersendling
Numa | Munich Obersendling
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
8.2 de 10, Molt bé, 31 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
21 de des. - 22 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lifestyle Hotel Munich
Hotel Lifestyle Hotel
Hotel Lifestyle Munich
Hotel Lifestyle
Premium by GS Hotel Hotel
Premium by GS Hotel Munich
Premium by GS Hotel Hotel Munich
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Premium by GS Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sonja
Viatge en família
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonja
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Chioma-Helen
1 de nov. de 2025
Chioma-Helen
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gamze
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gamze
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Lynette
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lynette
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Todd
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal ·lacions
Todd
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Debra
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Debra
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
rebecca
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rebecca
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Chikei
28 de set. de 2025
Chikei
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Stacey
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stacey
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Tatiana
17 de set. de 2025
Tatiana
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sebastian
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sebastian
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
6 de jul. de 2025
Simon
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ÖMER
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ÖMER
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Óscar
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Óscar
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kerstin
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gutes Preis-/Leistungsverhältnis
Kerstin
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Petar
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petar
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
SANDRINE
Viatge en grup
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANDRINE
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wiebke
15 de juny de 2025
Wiebke
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jens Heinz
14 de juny de 2025
Jens Heinz
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (juny 2025)

















