Hotel Blauer Karpfen
Hotel amb aigües termals a Oberschleißheim amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Blauer Karpfen





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 114 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

ibis München Garching
Garching
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 368 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dachauer Straße 1, Oberschleissheim, BY, 85764
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel am Schloßpark Zum Kurfürst
Hotel am Schloßpark Zum Kurfürst
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 442 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 08:00-22:00
L’allotjament també es coneix com a
Blauer Karpfen
Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen
Hotel Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Germany/Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Hotel
Hotel Blauer Karpfen Oberschleissheim
Hotel Blauer Karpfen Hotel Oberschleissheim
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Blauer Karpfen
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feines Hotel in der Nähe von allem
Martin
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Andreas
22 de març de 2025
Andreas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mathias
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathias
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pas terrible
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose, Alajuela
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
10/10, Excel·lent
Klaus
Viatge en família
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Helen
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 5 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marie
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Emanuele
Viatge en parella
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emanuele
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Pietro
Viatge en parella, Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pietro
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Antoinette
Viatge en parella
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antoinette
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hauke
Viatge en parella
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hauke
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Courtney
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Courtney
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Hildegard
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hildegard
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Tina
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Aldo
10 de jul. de 2024
Aldo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Bernard
Viatge en família
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Manfred
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manfred
Estada de 4 nits (juny 2024)