The Regale by Tunga
Hotel a Mumbai amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Regale by Tunga





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Minibar
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Minibar
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot no 31, Phase II, Central Road, MIDC, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400093
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Empresa Hotel
The Empresa Hotel
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 75 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 500 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1770 INR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1770 INR (entre 1 i 4 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms.
Outside food is not permitted on the premises.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Regale Tunga
Regale Tunga Hotel
Regale Tunga Hotel Mumbai
Regale Tunga Mumbai
Tunga Regale
The Regale by Tunga Hotel
The Regale by Tunga Mumbai
The Regale by Tunga Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: The Regale by Tunga
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2023
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Good for its price
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
RAHUL
22 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
RAHUL
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Varun
Viatge de negocis
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mumbai vibs in March with Regale by Tunga
Varun
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Jesper
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Excellent staff compensated for a tired structure
Jesper
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Haider
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Haider
Estada de 2 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Amit
18 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Amit
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Kathrin, Bangalore
26 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathrin
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Puneet
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Puneet
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Sujit
16 de set. de 2018
Overall a good hotel
Sujit
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Sujit
9 de set. de 2018
Good hotel. Apt for family and business!
Sujit
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
sd, gurgaon
4 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassle free & comfort stay
sd
Estada d’1 nit (abr. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Lun
25 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfying stay
Lun
Estada de 5 nits (nov. 2017)
2/10, Horrible
Oscar
16 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A bad experience
Oscar
Estada de 4 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Ina, Bonn, NRW
27 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hochwertiges Hotel m. sehr zuvorkommendem Personal
Ina
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wow @ Ragele to Kuta
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Totally avoidable
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
SUCHIT
17 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUCHIT
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Neesha, New Zealand
4 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top quality hotel in Mumbai
Neesha
Estada de 7 nits (maig 2017)
8/10, Bo
Ishita
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ishita
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El PratHotel DelfínHotels a TenerifeHotels a Sant Joan LohitzuneHotels a MâconCamping 3 EstrellasCasa Maca Guest HouseHotels propers a La Ruta del CisterHotel Guitart Rosa - Adults OnlyHotels a Mont-roig de TastavinsHotels a Gua MusangHotels a KotlandiTots els tipus d’allotjament