The Park Navi Mumbai

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Park Navi Mumbai

Façana frontal de l'allotjament
Interior
Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Àrea amb seients del vestíbul
Exterior

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Gimnàs
  • Aire condicionat
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 31 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No-1, Sector-10, Cbd Belapur, Navi Mumbai, Maharashtra, 400614

Què hi ha als voltants

  • Estadi DY Patil - 2 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Seawoods Grand Central - 2 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Centre d'Exposicions CIDCO - 6 minuts en cotxe - 9.4 km
  • Llac Seawoods - 7 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Parc Corporatiu Reliance - 10 minuts en cotxe - 12.9 km

Com moure’s per la zona

  • Mansarovar Station: 9 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 60 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬8 minuts a peu
  • ‪Dusk - ‬1 minuts a peu
  • ‪Hotel Vishwanand - ‬10 minuts a peu
  • ‪Aqua - ‬1 minuts a peu
  • ‪Pawan Kitchen and Bar - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Park Navi Mumbai

Hotel de luxe per a famílies amb Estadi DY Patil a prop
The Park Navi Mumbai, amb Centre d'Exposicions CIDCO a poca distància, ofereix una sala de festes, un bar al costat de la piscina i una terrassa. Dona't el gust amb una exfoliació corporal, un massatge i tractaments aiurvèdics a Aqua Zone, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar, sopar i la possibilitat de menjar a l'aire lliure. S'ofereixen classes de ioga al gimnàs; l'allotjament també posa botigues a les instal·lacions, una cafeteria i un jardí a disposició dels clients. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure amb cabanes gratuïtes, gandules i un socorrista a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de cangur (de pagament)
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició de 43 polzades amb canals prèmium i reproductors de DVD
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i adaptadors o carregadors elèctrics

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de connexió amb la platja (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el parc temàtic (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions (1 plaça per unitat com a màxim)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 450 INR per persona
  • 2 restaurants
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Aqua
  • Bamboo
  • Dusk
  • West 1

Activitats

  • Centre de benestar
  • Classes de ioga
  • Compres
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina a l'aire lliure (accés per a clients)
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Spa complet
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Reproductor de DVD
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
  • Socorristes a les instal·lacions

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 239 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Cabanyes a la piscina gratuïtes
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Sala de vapor
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Construït l'any 2007
  • Sala de banquets
  • Socorristes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Reproductor de DVD
  • Televisor LED de 43 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En fer el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova de detecció de la COVID-19 amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 48 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 2 dies abans del registre d'entrada.
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions següents tanquen el dimarts:
  • Piscina a l'aire lliure

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500 INR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 450 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per vehicle només l'anada.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Park Navi Mumbai
Navi Mumbai Park
Park Navi Mumbai Bombay
The Park Navi Mumbai Hotel Navi Mumbai
Park Navi Mumbai Hotel
Park Navi Mumbai
Park Navi Mumbai Bombay
The Park Navi Mumbai Hotel
The Park Navi Mumbai Navi Mumbai
The Park Navi Mumbai Hotel Navi Mumbai

Preguntes freqüents

The Park Navi Mumbai té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 08:00-20:00.

Quant costa allotjar-se a The Park Navi Mumbai?

Amb data 22 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Park Navi Mumbai el dia 28 de juny de 2025 són d'almenys 94,74 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

The Park Navi Mumbai accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Park Navi Mumbai?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Park Navi Mumbai?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Park Navi Mumbai?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

The Park Navi Mumbai ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 3000 INR per vehicle.

On es troba The Park Navi Mumbai?

Aquest hotel a Navi Mumbai es troba al districte de negocis i és ideal per a famílies. A més, tindràs Estadi DY Patil a 2,9 km i Centre d'Exposicions CIDCO i Millennium Business Park, a menys de 15 km. Parc Corporatiu Reliance i KidZania Mumbai ttambé són a menys de 25 km.

Opinions: The Park Navi Mumbai

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 36 de 137 opinions
Puntuació 8: Bo. 49 de 137 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 28 de 137 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 137 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 137 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

8,2/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Sudakshina

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Abhishek

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Niranjan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Exceptional Services and Support

We stayed there for 6 nights, Since we were travelling with patient to consult in TMC, We informed GM about the same. Hotel was so supportive in terms of providing clean & hygienic room and fresh food as requested for the patient throughout the stay. The restaurant team (Faizan and Suraj), Front office team (Jitesh and Zaid) and Housekeeping team has help in all possible way during our stay. Thanks a lot GM Sir along with restaurant, front office and housekeeping team for providing all the support and much needed help.
Estada de 6 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Nilesh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Anil

Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

Juzar

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food is not good. Prices are very high compared to quality of food
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Claude

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very Good. Both infrastructure and service.
Estada d’1 nit (juny 2024)

6/10, Acceptable

Rachna

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2024)

10/10, Excel·lent

Faizulla

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

Veena

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
This hotel is well located and the upgraded room I had was very comfortable, with an elegant Indian aesthetic. I would gave given a higher rating if there hadn't been a cigarette odor in my nonsmoking room. I called the front desk and was assured that the rooms around me were all non smoking so perhaps this is not enforced. The gym is ok but small and could be a bit better arranged. Breakfast was healthy and good
Estada de 3 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Jonathan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was good
Estada de 3 nits (juny 2023)

6/10, Acceptable

rajesh

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Food Quality poor specially dinner and very limited choice for vegetarians at buffet . Room service needed swiping and payment at the room itself is unheard of
Estada d’1 nit (juny 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good Rooms

A great hotel, very good service, very nice food, found the bathroom a bit unclean but the room was very well maintained.
Estada d’1 nit (abr. 2023)

2/10, Horrible

Apurva

Què no li ha agradat: Neteja
Not a great property & management is not customer friendly. They charged for all unused nights stating that my room is booked since day 1 and they have been charging me for that. So when I checked in, they have me waited for almost 1 hr to give me a room, saying that they need to prep the room. when I got the room, it was worst than 2-star hotel. literally worst (5-inch bedding), when I complained, the response was, this is the only room they have. and yet they kept charging for me all 3 unused nights. After escalations and complaints, they moved me to a different room. NEVER EVER AGAIN. false claim of 3-4 star property.
Estada de 3 nits (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

Bhushan

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Best
Estada de 4 nits (febr. 2023)

4/10, Deficient

A Padmanabhan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Bad hotel with equally bad service

The hotel does not even come close to the cleanliness and standards of other hotels in this star/price range. Restaurent service was really disappointing and slow. Even basic drinks like tea takes roughly 1 hour to be served. Rooms and toilets were not really clean. The provided towels had bad smell. The pool area did not have any towels for use. Toilets next to the pool area were in really bad condition. All in all, we had high hopes, but was hugely disappointed.
Estada de 4 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Jyothi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poornima ar front desk Manager Zaid Food — Sushmita and Syonn Amazing service.
Estada de 4 nits (abr. 2022)

6/10, Acceptable

Debabrata

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Business Travel

Not a clean hotel, outside the room it was dirty. Also service takes a long time . At reception there was staffs who are not trained
Estada d’1 nit (nov. 2021)

2/10, Horrible

ABDIKANI

Estada d’1 nit (nov. 2021)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja

Not what we expected but doable.

This is a commuter hotel. From a foreign tourist perspective it did not meet our expectations or fulfilled its description online. Hot water is turned off during the day. Reception did not warn us and we had to ask twice to have it available for our stay (our wedding). Double occupancy rooms were not provided with enough towels or bedding due to instructions by management that only one commuter stays in a room. We had to ask 4 times before being given a second comforter for a two bed room. The only upside was the restaurant. The food and staff at the restaurant were extremely good and made us feel special. A nice change from the rest of the stay. The reception staff was polite but not sure what happened but we had to repeatedly ask for the same basic things ( enough towels, robes, blankets, hot water etc). The rooms were large but for a 5 year old hotel in desperate need of updating. Especially bathroom fixtures (like malfunctioning toilets and shower fixtures) and grimy light switches and loose outlets. The carpets in hallways need deep cleaning and a paint refresh would be best. I’d say this should be rated a local 3 star commuter hotel rather than 4 star international hotel. The location is good but not suitable for tourists walking at night to restaurants. It fulfilled our needs but wasn’t at all what we expected from the description online prior to booking.
Estada de 4 nits (març 2020)

8/10, Bo

Mary

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful room! Very comfortable bed. My request for an iron and ironing board was fulfilled promptly. Only drawbacks: They could only supply one key card per room. Hot water turned off in the middle of the day.
Estada de 5 nits (març 2020)

8/10, Bo

Benjamin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Mahomed

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Lovely stay at The Park Navi Mumbai

We had a wonderful and comfortable stay at The Park Navi Mumbai.The service that was given by Zahid Khan was exceptional. Thank you Zahid Supriya at breakfast was most helpful. She was very pleasant. The breakfast was too good and delicious Thank you to all the staff for making our stay comfortable We will definitely be coming back to The Park Navi Mumbai
Estada de 8 nits (gen. 2020)