The Fern Residency - Mumbai
Hotel a Mumbai amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Fern Residency - Mumbai





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Club (The Fern)

Habitació Club (The Fern)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

411/ B, Hemu Kalani Marg, Chembur East, Mumbai, Maharashtra, 400071
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sofitel Mumbai BKC Hotel
Sofitel Mumbai BKC Hotel
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Fern Mumbai
Fern Residency
Fern Residency Hotel
Fern Residency Hotel Mumbai
Fern Residency Mumbai
Fern Residency Mumbai Hotel
The Fern Residency Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: The Fern Residency - Mumbai
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Krishnamoorthy, Newcastle upon Tyne
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krishnamoorthy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ranjith Pavan Kumar
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ranjith Pavan Kumar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Renee
Viatge en grup
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renee
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Renee
Viatge en grup
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renee
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en grup
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Abhay, Carlsbad
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Abhay
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
YACHUN
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YACHUN
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Vinod
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Vinod
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sainarayan
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sainarayan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sainarayan
11 d’ag. de 2024
Sainarayan
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Parag
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parag
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Brenda Karla
Viatge en parella
16 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda Karla
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Fabio
Viatge de negocis
11 de març de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Fabio
Estada de 6 nits (març 2024)
8/10, Bo
Robert
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Generally good
Robert
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
BARADI
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BARADI
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Sameer, North Brunswick
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sameer
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eardley
Viatge en família
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eardley
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Murali
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Murali
10/10, Excel·lent
Murali
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Murali
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Vivek
Viatge en família
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vivek
Estada de 3 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Vivek
9 de set. de 2023
Vivek
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Manjit
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manjit
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge en grup
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 4 nits (març 2023)