The Sahil Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Hospital Prince Aly Khan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Sahil Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 dormitori

Suite Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
2 Banys
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Per cable
També et pot agradar

The Leela Mumbai
Andheri
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

292, Bellasis Road, Opp City Centre Mall, Mumbai, 400008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Mumbai International Airport
Fairfield by Marriott Mumbai International Airport
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 146 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000.00 INR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
BEST WESTERN Hotel Sahil
BEST WESTERN Hotel Sahil Mumbai
BEST WESTERN Sahil
BEST WESTERN Sahil Mumbai
Hotel Sahil Mumbai
Sahil Mumbai
SAHIL HOTEL Mumbai
SAHIL HOTEL
Hotel Sahil
THE SAHIL HOTEL Hotel
THE SAHIL HOTEL Mumbai
THE SAHIL HOTEL Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: The Sahil Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dr. Arun
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr. Arun
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Rakeen
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Budget Hotel
Rakeen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abraham
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
Abraham
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KS
11 de març de 2025
KS
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Arshad
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arshad
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TASLIM
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TASLIM
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Pankaj
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pankaj
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharifa
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharifa
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Harun dawood
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Harun dawood
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
GURPAL
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GURPAL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Location
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fraser
Viatge en família
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fraser
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sujit
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sujit
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Zhir
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhir
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
murat, englewood cliif
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
murat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alli
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alli
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Azizunnisha
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Azizunnisha
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
HARSH, Wharton
Viatge en parella
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARSH
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharmeen
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharmeen
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharmeen
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharmeen
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharmeen
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharmeen
Estada de 6 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Warisa
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Warisa
Estada de 3 nits (maig 2024)