Landmark Suites

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Nacional de Sanjay Gandhi

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Landmark Suites

Vestíbul
Apartament Deluxe (Suites-Studio) | Sala d'estar | Televisor
Façana frontal de l'allotjament
Apartament Deluxe (Suites-2BHK) | Sala d'estar | Televisor
Apartament Deluxe (Suites-2BHK) | 1 dormitori, caixa forta a l'habitació i mobiliari individual

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Apartament bàsic

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Habitació individual bàsica

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual O BÉ 2 llits individuals

Apartament Deluxe (Suites-3BHK)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
3 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 130 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 3 llits individuals

Habitació bàsica

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 130 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 3 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 93 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals

Apartament Deluxe (Suites-2BHK)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 93 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals grans

Habitació doble per a ús individual (Suites-1 BHK)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Apartament Deluxe (Suites-Studio)

El més destacat

Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Marol Maroshi Road, Andheri (E), Z-2 Plot, Bhavani Nagar, Mumbai, Maharashtra, 400059

Què hi ha als voltants

  • Llac Powai - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Centre NESCO - 6 minuts en cotxe - 6.7 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 7 minuts en cotxe - 7.4 km
  • Platja de Juhu - 8 minuts en cotxe - 7.3 km
  • Consolat General dels EUA - 8 minuts en cotxe - 8.4 km

Com moure’s per la zona

  • Gundavali Station: 5 min en cotxe
  • Marol Naka Station: 2 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 16 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Lucky snacks dry fruits and sweets - ‬4 minuts a peu
  • ‪Shubham Green - ‬7 minuts a peu
  • ‪Raja Restaurant and Bar - ‬6 minuts a peu
  • ‪Excellency Wine Dine - ‬14 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Landmark Suites

Hotel amb Parc Nacional de Sanjay Gandhi a prop
Landmark Suites, amb Consolat General dels EUA i Platja de Juhu a poca distància, ofereix un jardí, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs obert les 24 hores. Els clients poden connectar-se a la Internet per cable gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Ascensor, botiga de regals o quiosc i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 53 habitacions, moblades individualment, ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com Internet gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals prèmium
  • Frigorífics, microones i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: Internet per cable gratuït

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 250 INR per persona

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Sala d'estar

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Microones
  • Servei de lliurament de menjar

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Sala d'estar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'allotjament carrega un percentatge del 4 als pagaments en targeta de crèdit
L'entrada no es fa a l'allotjament; per efectuar-la, ves a: [Landamrk Suites plot z 2 bhavani Nagar marol maorshi road andher]
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 250 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 INR per persona només l'anada.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 4 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Landmark Suites
Landmark Suites Aparthotel
Landmark Suites Aparthotel Mumbai
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel
Landmark Suites Mumbai
Landmark Suites Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Landmark Suites accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Landmark Suites?

Amb data 22 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Landmark Suites el dia 29 de juny de 2025 són d'almenys 40,41 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Landmark Suites?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Landmark Suites?

Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 11:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Landmark Suites?

Registre de sortida: 11:00.

Landmark Suites ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 800 INR per persona.

On es troba Landmark Suites?

Aquest hotel és a Andheri Est; tindràs Parc Nacional de Sanjay Gandhi a 4,2 km i Consolat General dels EUA i Platja de Juhu, a menys de 10 km. Hospital Memorial Tata i Hospital KEM també són a menys de 20 km. Marol Naka Station és a 21 min a peu i Airport Road Station, a 22 min.

Opinions: Landmark Suites

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 21 opinions
Puntuació 8: Bo. 3 de 21 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 21 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 21 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 21 opinions

6,8/10

Neteja

5,4/10

Personal i servei

4,8/10

Comoditats

6,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

2,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

SANJAN HARIHAR

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Its not at all safe to stay here. Cleaners dont even knock the door before entering, they just barge in. There were mosquitoes in the room as the windows were not able to close. Bathroom is dirty too.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Denver

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful place.. great staff.. the manager Paul is awesome.
Estada de 5 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Aishwary

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats
Terrible place. Don't book
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Ben Tarciano

Estada d’1 nit (gen. 2024)

4/10, Deficient

Mohammed javed

Estada d’1 nit (febr. 2023)

10/10, Excel·lent

Nancy

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Hortias, Pune

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mr Rohit is superb coordinator and helpful staff here.
Estada de 6 nits (set. 2020)

6/10, Acceptable

safwan, syria

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

hotel for fair

not easy to find but good wellcome and nice staff, espially Mr. Psul, need some care for room for all utilities inside
Estada de 4 nits (nov. 2017)

6/10, Acceptable

saurabh

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
wont try again

2/10, Horrible

RIYAZ

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
will not stay again. breakfast not ready by 730 am. price too high for the property and service

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Nice Property goes a waste.

The property is new and good. Bathrooms are OK but not properly cleaned and no supervision on the cleaners. Walk in to a unflushed comode yuk.... Shower set is going a waste and vever seem to be cleaned. Cleaners and labours are not monitored and trained.

4/10, Deficient

Michele, NZ

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Hotel In Anderi East

We found the attitude of staff to be rather appalling. They expect extremely high tips even asking for them in NZ dollars or American dollars. They opened the door several times and peered in then went off again for no apparent reason so we ended up keeping the door locked. When servicing the room many items were left out such as toilet paper and towels so we would have to call up for them. The breakfast staff were excellent, offering us breakfast even though we were late. Sadly i cannot recommend this hotel.

4/10, Deficient

Aditya, bangalore

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Gr8 Hotel Pathetic Staff

Pathetic Staff uncanny and not clean Great Hotel and nice spacious rooms.

4/10, Deficient

Ankush, Delhi

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Unfriendly hotel gentleman on phone(11th evening)

I called the hotel on the evening of check in to let them know that i would check in later that night. The gentleman on the phone said there is no room there for me. I gave the expedia details but he refused to accept & said that is between me & expedia. Finally i had to call expedia & sort this out over a few phone calls with the hotel.Eventually i was allotted a hotel room which had a non functional TV.

2/10, Horrible

Sayali, Pune

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst hotel......

it was worst experience...i dont believe hotels.com promote such cheap hotels with false positive reviews. and on top of it the booking is non refundable.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Pathetic

just to send a person to the room, took 20 mins each time, leave alone room service. its a huge property with just a single person .... hence leading to chaos. dont recommend to anyone. Complimentary breakfast-- pakodas, aloo wada etc... do u expect this in b/fast.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Experience was ok. Nothing to complain. Nothing to complement.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

8/10, Bo

Rajan, Chennai

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good place to stay. Good and Friendly service

Stayed three days.Very much impressed by the approach, promptness and friendly attitude of the Manager Mr. Paul. Responsive to the needs of the guests.Not only in my case, I witnessed his helpful attitude to other guests too.

8/10, Bo

rohit, dehradun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

landmark suites a pleasant stay

It was a pleasure staying at the suites. We booked a studio apt for us and i am pleased to stay the room was clean and very nice and big. Although it takes a while to reach major places cause of traffic, i will strongly recommend ot to people who want a good stay ina decent price.