Hotel Satkar Residency
Hotel a Thane amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Satkar Residency





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
També et pot agradar

Sahara Star
Vile Parle East
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 690 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pokhran Road No 1, Next to Cadbury, Thane (w), Thane, Maharashtra, 400602
Sobre aquest allotjament
Hotel Satkar Residency
Allotjaments similars

Ibis Thane
Ibis Thane
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 49 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1477.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Satkar Residency
Hotel Satkar Residency Mumbai
Satkar Hotel
Satkar Residency
Satkar Residency Hotel
Satkar Residency Mumbai
Hotel Satkar Residency Thane
Satkar Residency Thane
Hotel Satkar Residency Hotel
Hotel Satkar Residency Thane
Hotel Satkar Residency Hotel Thane
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Satkar Residency
Opinions
7,2
Bo
7,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
SUNIL
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNIL
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
John, Harpenden
4 de gen. de 2025
John
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Anita, Berkeley
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Anita
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen Marie
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen Marie
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
John
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great first time in Thane
John
Estada de 6 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Nikhil
28 de set. de 2024
Nikhil
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryan
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Subodh
Viatge en família
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Subodh
Estada de 4 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Tracy
Viatge en parella
12 de març de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada de 7 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Yukihiro
17 de febr. de 2024
Yukihiro
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Mikadad
Viatge de negocis
4 de febr. de 2024
Mikadad
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Suhas, SPRING VALLEY
31 de des. de 2023
Suhas
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Mahesh
27 de nov. de 2023
Mahesh
Estada de 3 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Adrian
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 3 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst hotel ever
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Yukihiro
14 d’ag. de 2023
Yukihiro
Estada de 3 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Sunil
8 d’ag. de 2023
Sunil
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Pallavi
30 d’abr. de 2023
Pallavi
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Subodh
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Subodh
Estada de 3 nits (abr. 2023)
2/10, Horrible
Shashikant
16 d’abr. de 2023
Shashikant
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
arun
26 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
arun
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sumit
16 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit
8/10, Bo
Rajarama
12 de des. de 2022
Rajarama
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Krishna, seattle
24 de nov. de 2022
Krishna
Estada d’1 nit (oct. 2021)











