Hotel Accord Mumbai
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Universitat de Mumbai
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Accord Mumbai





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32, J. Nehru Road, Santacruz East, Mumbai, Maharashtra, 400055
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ginger Mumbai Airport
Ginger Mumbai Airport
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 170 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
18 de jul. - 19 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 450 INR per adult i 450 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Accord Mumbai
Hotel Accord
Hotel Accord Mumbai
Hotel Accord Mumbai Hotel
Hotel Accord Mumbai Mumbai
Hotel Accord Mumbai Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Accord Mumbai
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de febr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JITEMDRA PRATAP SINGH
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JITEMDRA PRATAP SINGH
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Dipakbhai
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dipakbhai
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Venkat Prasad
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Venkat Prasad
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Harshad
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Harshad
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Karim
15 de gen. de 2025
Karim
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Dinap
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Dinap
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Durgesh
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Durgesh
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Suresh kumar
10 de nov. de 2024
Suresh kumar
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Magnus
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Magnus
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Falak
Viatge de negocis
25 de març de 2024
Falak
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Natwarlal, Crawley
Viatge en família
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natwarlal
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Deepali
24 de febr. de 2024
Deepali
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Stephen
Viatge en grup
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stephen
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
narayan
Viatge en família
11 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
narayan
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Sushant
21 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sushant
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Wojciech
Viatge en parella
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wojciech
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Yashdeep
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yashdeep
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Harsh
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harsh
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Prasad
Viatge de negocis
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prasad
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
MIHOKO
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIHOKO
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Dipakbhai
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Dipakbhai
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jay
Viatge de negocis
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jay
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Abdul Qadir
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Abdul Qadir
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2023)