Hilton Mumbai International Airport

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe amb 2 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hilton Mumbai International Airport

Piscina a l'aire lliure i gandules
Interior
Hi ha 2 restaurants i s'hi serveixen esmorzars; plats de cuina xinesa
Exterior
Hi ha 2 restaurants i s'hi serveixen esmorzars; plats de cuina xinesa

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Bar
  • Aparcament inclòs
  • Spa
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 19 de 19 habitacions

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe

7,4 sobre 10
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
  • 36 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite presidencial

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
  • 170 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals estàndard

9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala del club
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
  • 36 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació executiva

8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Carta de coixins
Cortines opaques
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite de luxe

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Taula de menjador
  • 101 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Executive Twin Room Non smoking

  • Capacitat per a 2

King Presidential Suite Non smoking

  • Capacitat per a 3

Twin Room Non smoking

  • Capacitat per a 2

Executive King Room Non smoking

  • Capacitat per a 2

Hilton Deluxe King Room

  • Capacitat per a 2

King Room Non smoking

  • Capacitat per a 2

Double Room with Pool View Smoking

  • Capacitat per a 3

Twin Room

  • Capacitat per a 3

King Majestic Suite Non smoking

  • Capacitat per a 3

Twin Room Smoking

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Sahar Airport Road, Andheri East, Mumbai, Maharashtra, 400099

Què hi ha als voltants

  • Polígon Industrial MIDC - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Consolat General dels EUA - 7 minuts en cotxe - 7.1 km
  • Bombay Convention & Exhibition Centre - 7 minuts en cotxe - 9.3 km
  • Terrenys MMRDA - 7 minuts en cotxe - 9.0 km
  • Centre de Convencions Jio World - 8 minuts en cotxe - 7.4 km

Com moure’s per la zona

  • Gundavali Station: 5 min en cotxe
  • Airport Road Station: 16 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 5 min en cotxe

Restaurants

  • Peshawari
  • Executive Lounge At Hilton Mumbai
  • ‪Baluchi - ‬15 minuts a peu
  • ‪Catherine's, ITC Maratha - ‬9 minuts a peu
  • ‪Hilton - Breakfast - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hilton Mumbai International Airport

Hotel de luxe per a famílies amb Polígon Industrial MIDC a prop
Hilton Mumbai International Airport , amb Centre de Convencions Jio World a poca distància a peu, ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una cafeteria i un jardí. Dona't el gust amb un tractament d'aromateràpia, un tractament amb embolcall corporal i un massatge a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar, sopar i cuina xinesa. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes. A més, els clients tenen biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Servei de cura d'infants (de pagament), atenció multilingüe i sala de recepcions
  • A les opinions dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 171 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i banyeres profundes
  • Televisors d'alta definició amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, utensilis de cuina, vaixella i coberteria i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: connexió telefònica a Internet (recàrrec)
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Cada dia esmorzar d'estil bufet de pagament disponible
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Crystal Lounge
  • IC
  • Lounge Bar
  • The Brasserie

Activitats

  • Biblioteca
  • Gimnàs
  • Piano
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
  • Bar o cafeteria
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Massatge
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor (porta de 91 centímetres d'amplada)
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Terres de fusta dura a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Construït l'any 2001
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera i dutxa independents
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Estació de connexió per a MP3
  • Televisor LED amb canals per cable i per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Allotjaments compartits
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 12 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1250 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1250 INR només l'anada.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es permet celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Hilton International Hotel Mumbai Airport
Hilton International Mumbai Airport
Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel Mumbai (Bombay)
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hotel Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Mumbai Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hotel Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Hilton International Airport
Hilton International Airport Hotel
Hilton Mumbai Airport
Hilton Mumbai Airport Mumbai
Hilton Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel
Hilton Mumbai International Airport Mumbai
Hilton Garden Inn Mumbai International Airport
Hilton Mumbai International Airport Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Hilton Mumbai International Airport té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Hilton Mumbai International Airport ?

Amb data 14 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hilton Mumbai International Airport el dia 24 d’ag. de 2025 són d'almenys 96,81 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Hilton Mumbai International Airport accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hilton Mumbai International Airport ?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hilton Mumbai International Airport ?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hilton Mumbai International Airport ?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Hilton Mumbai International Airport ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1250 INR per vehicle.

On es troba Hilton Mumbai International Airport ?

Aquest hotel a Mumbai es troba a prop de l'aeroport i és ideal per a famílies. A més, tindràs Polígon Industrial MIDC a 2 km i Bombay Convention & Exhibition Centre i Centre de Convencions Jio World, a menys de 10 km. Infinity Mall i Terrenys MMRDA també són a menys de 10 km. Airport Road Station és a 16 min a peu i Chakala - J.B. Nagar Station, a 17 min.

Opinions: Hilton Mumbai International Airport

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 252 de 504 opinions
Puntuació 8: Bo. 147 de 504 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 54 de 504 opinions
Puntuació 4: Deficient. 26 de 504 opinions
Puntuació 2: Horrible. 25 de 504 opinions

9,0/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

RAHUL

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
ONLT THE BRASSERIE AND DELI SHOP WERE OPERATIONAL. IC, GRILL, BAR WERE NOT SERVING FOOD TO HOTEL GUESTS AS IT WAS CLOSED FORA PRIVATE EVENT. THE STAFF AT THE BRASSERIE WERE INCOMPETENT AND COMPETE CHEATS. WE LANDED AT THE RESTAURANTAND LIVE CARPENTERW WORK GOING ON ON THE BUFFE SHELF WHERE THE YOGHURT /FRUITS FROZEN STUFF IDS DISPLAYED.. IMPAGINE WOODEN SHAVING TOPPING TABLES WERE NOT CLEANED IN TIME WITH DIRTY CUTLERY STILL LYING AROUND FROM PREVIOUS DINERS. WE WANTED A TABLE FOR 6 AND DESPITE BEING HOYTEL GUEST THEY SAID NOTHIG AVAILABLE. AFTER I THREATNED TO SPEAK TO THE HOTEL MANAGER THEY JOINED TWO TABLE ON UNEQUAL SQUARES TRYING TO MAKE A TABLE OF 6 WHEN THEY COULD HAVE EASILY GIVEN US A DIFFERENT TABLE WHICH I FINALLY GOT. THE F&B STAFF WERE BAD. WE ORDERED AT 7.30 AND MOST OF THE FOOD CAME BY 8.45. THE STARTERS (EDMAMAME) CAME AT 9.00 AFTER WE REMINDED THE STAFF. WHEN I ASKED FOR THE BILL THE STAFF GAVE ME A HANDWRITTEN PAPER BILL SAYING THE ORDER CAME FROM 3 DIFFERENT RESTAURANTS AND THEY ARE NOT INTEGRATED. AFTER I SAID I WILL NBOT PATY IF THEY DONT GIVE ME A BILL, HE SAID, CAN I JUST CHARGE YOU AN APPROXIMATE AMOUNT, THE NAMES OF THE FOOD ITEMS WILL BE DIFFERENT (E.G TIRAMISU WILL BE SHOWN AS CHOCOLATE CAKE , OR CHICKEN TANDOORI SHOWN AS CHICKEN XYZ) I WAS FURIOUS AS THE STAFF CLEARLY WERE DISHONEST OR PERHAPS THIS IS HOW HILTON WORKS IN MUMBAI ALLOWING STAFF TO HAVE SIDE HUSTLE. FINALLY I GOT 3 SEPARATE BILLS AGAIN 2 WERE WRONG WITH OVERCHARGED AMOUNTS.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Maryiam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
nice hotel to stay near the airport
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Amaresh

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent stay! No complaints!!
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Prashant

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Madhu

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Comoditats
They are slow in reacting to customer on in room dining and staff seemed to be not very mtivated
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Sahil

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Apart from a slow checkin, the pool was dirty and smelly. No service /management in the pool area. Even though the room was good (we stayed in 316) a lot of stuff seemed haywire i.e. AC panels light was not working. You could hardly see the numbers on it leave alone adjust the temperature. I believe Hilton really needs to improve to stay up to the mark now. The concierge staff otherwise was super sweet and helpful.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Sourish

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good Services received overall Excellent
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jaianand J

Estada de 6 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Naim

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

iş oteli

Hava alanına çok yakın. Çalışanlar yardımsever. Kahvaltı biraz zayıf, Avrupa tadına uygun faklı çeşitler eklenebilir.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen, Belfast

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stunning property, room and staff are fabulous, so polite and accommodating
Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

Sebi

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
As a global CEO who spends over 80% of the year in hotels across more than 70 countries, I typically refrain from reviewing hospitality businesses based on short stays. However, my recent experience at Hilton Mumbai International Airport compels me to speak up. From the outset, the service was disjointed and shockingly unprofessional. Security checks were executed aggressively, without courtesy or communication. The check-in process lacked basic coordination—I was asked to wait in the lobby without any follow-up, eventually receiving a call just to collect my key. The breakfast experience was worse. The seating area was unhygienic, the buffet layout confusing, and the staff inattentive. Even the basics—like clean cutlery and proper table settings—were neglected. I also had to deal with late-night noise from an unannounced pool party and a loud guest in the adjacent room. Most disappointing was the complete absence of hospitality. Not a single smile or greeting from staff throughout my stay. When I shared this feedback with the customer relations manager, she abruptly disconnected the call. This reflects a deeper issue in service culture and staff training. Originally booked for four nights, I checked out on the third and moved to Holiday Inn. Hilton Mumbai should serve as a case study on how not to run a five-star hotel.
Estada de 4 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Shemyla

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Comoditats
Beautiful interiors.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Stephen

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats
An amazing jewel in Mumbai. The lobby is incredible and the pool beautiful.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Salina

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Abeda

Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Priya

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Alex

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei

Pay attention on your bill when you check out

Very small room, considering price paid, the return is very minimal. Also please pay attention on your bills when you check out. I’ve been charged something I didn’t have in their restaurant, which I’ve faced very first time at this level of hotel. Very disappointing and overall very poor experience.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ashish

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Very close to the airport, service by the poolside was extremely slow and had to be chased multiple times.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Kenneth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Madhura

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Super helpful staff, good rooms.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Rupinder

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Kenneth

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property a bit dated compared to other 5 star hotels around the airport. Good breakfast buffet but again much scaled down compared to larger hotels but the food was good. Room is clean.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Prashant

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Kaberi

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Thomas

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Das Hotel ist nicht empfehlenswert, Checkin völlig daneben, man versteht kein Wort bei der Dame. Restaurant Rechnung überprüfen und beanstanden, Pool hat eine Bar ohne Bedienung, Lounge geschlossen - Ersatzlounge nur 2 Stunden geöffnet-Buffet ne Katastrophe. Spa angeblich bis 22:00 Uhr offen, ab 20:00 Uhr alle Feierabend……
Estada de 2 nits (març 2025)