Guest Inn Residency

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Mumbai amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació clàssica, diversos llits

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 13 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual i 1 llit doble

Habitació prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 3 llits dobles

Habitació clàssica

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Estudi en suite reial

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1st Floor 4/1, Indira Nagar, LBS Rd, Near Maharashtra Kanta, Kurla West, Sion, Mumbai, Maharashtra, 400070

Què hi ha als voltants

  • Terrenys MMRDA - 1 minuts en cotxe - 1.1 km
  • Centre de Convencions Jio World - 2 minuts en cotxe - 1.4 km
  • Consolat General dels EUA - 2 minuts en cotxe - 1.4 km
  • Centre Cultural Nita Mukesh Ambani - 2 minuts en cotxe - 1.7 km
  • Platja de Juhu - 8 minuts en cotxe - 7.3 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Mumbai Sion: 13 min a peu
  • Estació d'Antop Hill: 4 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bombai-Chhatrapati Shivaji (BOM): a 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pavilion - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Chaayos - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Gateway Taproom - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Amelia - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪CinCin - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Guest Inn Residency

Hotel a prop de Centre de Convencions Jio World
Guest Inn Residency ofereix una bugaderia i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'autoservei (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Guest Inn Residency, totes les habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament privat

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'autoservei de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 150 INR per adult i 150 INR per nen

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Plantes superiors només accessibles per les escales

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.

Instruccions especials d’entrada

Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 150 INR per adult i 150 INR per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm i PhonePe.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Guest Inn Residency Hotel
Guest Inn Residency Mumbai
Guest Inn Residency Hotel Mumbai

Preguntes freqüents

Guest Inn Residency accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Guest Inn Residency?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Guest Inn Residency?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Guest Inn Residency?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Guest Inn Residency?

Aquest hotel es troba a Dharavi i a menys de 5 km de les atraccions de les atraccions següents: Consolat General dels EUA, Centre Cultural Nita Mukesh Ambani i Centre de Convencions Jio World. Tribunal de Família de Bandra i Universitat de Mumbai també són a menys de 5 km. Estació de Mumbai Sion és a 13 min a peu i Estació de Mumbai GTB Nagar, a 27 min.

Opinions

Opinions: Guest Inn Residency

5,8

5,4

Neteja

5,6

Comoditats

6,0

Personal i servei

5,2

Respecte al medi ambient

5,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 11 de 45 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 45 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 45 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 45 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 45 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Deval

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
Estada de 3 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Nimesh

Viatge en família
The power in the room was down on the first day of the stay, and the surrounding area is terrible.
Estada de 5 nits (maig 2025)

4/10, Deficient

Ravi Teja

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is not so clean. Area around the property is not good at all.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

2/10, Horrible

VINOD

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Please please dont book this hotel , its farud , small dirty broken. They off watrer in washroom . Wr booked breakfast too they give breakfast like you get in jail. Fraud people. Expedia please take this listing out from here. Scammmmmmmmm
Estada de 4 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Prasad

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They never shows the room before pay the amount however we found lot of problems with this hotel. There is no proper electricity, too many insects and dirty blankets . I have reported that we are not going to stay in this hotel unfortunately there is no money return.I don’t recommend this hotel for any one since no other peraon should not suffer like us. Thanks.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Kewal Krishan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very wonderful staff
Estada de 2 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Denish

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

VALIYAPARAMBIL

Good stay
Estada de 3 nits (jul. 2024)

4/10, Deficient

Sunil

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible property. Cockroaches and spiders are in the rooms and bathrooms. Area is totally unsafe for family.
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Dineshchandra

Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place
Estada d’1 nit (gen. 2024)

4/10, Deficient

Sachin

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property would have maintained in better way
Estada de 4 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Umarfarukh

Estada d’1 nit (des. 2023)

6/10, Acceptable

Abhishek

Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

gurpaul

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
staff was very unprofessional and rude
Estada de 3 nits (set. 2023)

2/10, Horrible

Anup

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Worst Customer service

I called several times to hotel.com/ went to chat,could not resolve any issue. My nephew and niece did not get the room as booked.They gave them small room, horrible breakfast. I booked free Breakfast still they had to pay for Tea & Eggs.The room was with cockroaches.They could not check out cause nothing was done by you guys. Will not book again in future
Estada de 9 nits (set. 2023)

2/10, Horrible

Denish

Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Poonam

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
We liked nothing in this property
Estada d’1 nit (jul. 2023)

6/10, Acceptable

Sherald

Viatge de negocis, Viatge en família
Stay was ok .
Estada de 2 nits (jul. 2023)

2/10, Horrible

Sharada

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lots of dust in the room Bed sheets looked dirty as well
Estada d’1 nit (juny 2023)

10/10, Excel·lent

NARENDRA

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2023)

10/10, Excel·lent

Balbir

Estada d’1 nit (març 2023)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (març 2023)

2/10, Horrible

Saurav

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
No good food. Cold food, not enough options. Toiletries not available. Bathroom not maintained. Management team not good
Estada de 2 nits (març 2023)

10/10, Excel·lent

venkateswara rao

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
Estada d’1 nit (març 2023)

8/10, Bo

Satyajit

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
To appreciate stay in Bombay, you must have visited or lived in Bombay. Staff was helpful. Added bonus was taxi services around who bring you to what activity you want, they wait for you and bring you back to the hotel.🙏
Estada de 2 nits (febr. 2023)