Ginger Mumbai Andheri (MIDC)
Hotel a Mumbai amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ginger Mumbai Andheri (MIDC)





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
També et pot agradar

The Taj Mahal Palace Mumbai
Colaba
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 551 opinions
Preu actual: 231 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Near Holy Spirit Hospital, Mahakali Caves Road, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, 400093
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Indie Stays Mumbai International Airport
Indie Stays Mumbai International Airport
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.2 de 10, Fantàstic, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 275 i 350 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per persona.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1500 INR.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ginger Hotel Mumbai Andheri
Ginger Mumbai Andheri
Ginger Mumbai Hotel
Ginger Mumbai Andheri Midc
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Hotel
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Mumbai
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Hotel Mumbai
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Hotel
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Mumbai
Ginger Mumbai
Ginger Mumbai (Andheri)
Ginger Mumbai Mahakali
Ginger Mumbai Andheri Midc
Ginger Mumbai Andheri (MIDC) Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Ginger Mumbai Andheri (MIDC)
Opinions
6,6
7,2/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
4,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’abr. de 2025
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Vihang
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vihang
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
HARSHAD V
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HARSHAD V
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Vinayak
14 de des. de 2024
Vinayak
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sambit
8 de des. de 2024
Sambit
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
KRISHNAMURTHY
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible Stay @ Ginger MIDC


KRISHNAMURTHY
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anant
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Anant
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Umakant, manpur
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Umakant
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Pratik
Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pratik
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
CHETAN
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHETAN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Rajat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rajat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Varun
Viatge en família
21 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Hotel
Varun
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Arjun
16 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not worth it
Arjun
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Rajesh
3 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not upto the mark
Rajesh
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Kanwar
Viatge de negocis
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Kanwar
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
Kusai
Viatge de negocis
28 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kusai
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Rakesh
19 d’oct. de 2023
Rakesh
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Jameel, Shoreline
Viatge en família
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Jameel
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ashish
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashish
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Sandeep
Viatge en família
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandeep
Estada de 6 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Rakesh
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rakesh
Estada de 2 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Harsha
15 de març de 2023
Harsha
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Srikanth
26 de febr. de 2023
Srikanth
Estada d’1 nit (febr. 2023)
2/10, Horrible
Varun
1 de febr. de 2023
Varun
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Samik
Viatge en grup
17 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Place
Samik
Estada de 3 nits (gen. 2023)