Ascot Hotel
Hotel amb aparcament amb assistència, molt a prop de Colaba Causeway
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ascot Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

38 Garden Road, Colaba, Mumbai, Maharashtra, 400039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Residency Hotel Fort
Residency Hotel Fort
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 977 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 300 INR. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1124 INR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ascot Hotel
Ascot Hotel Mumbai
Ascot Mumbai
Ascot Hotel Hotel
Ascot Hotel Mumbai
Ascot Hotel Hotel Mumbai
Preguntes freqüents
Opinions: Ascot Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Waleed
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Waleed
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Shena
Viatge en família
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Excellent location
Shena
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tino
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mumbai
Tino
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en família
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Shena
Viatge en família
12 d’oct. de 2023
Average Hotel
Shena
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Tara
Viatge en família
5 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well located hotel
Tara
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
ABDULLAH
Viatge en grup
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDULLAH
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Mohammed
Viatge en família
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada de 6 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Mustafa, Saipan
21 de maig de 2022
Mustafa
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Franco, Verona Italy
Viatge en parella
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franco
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Marie
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emplacement et confort à un prix abordable
Marie
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Thomas
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved our room
Thomas
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
KatieDee, Seattle
Viatge en parella
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KatieDee
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Sam, Chicago
Viatge en família
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
eijiro
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
あと少しのサービスがあればさらに良いです。
eijiro
Estada de 5 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Hassan
2 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hassan
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Helen
19 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Do not use this hotel.
Helen
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Elisabeth
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Donna, Louisiana
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donna
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ascot Hotel Remains A Favourite
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)