Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotell Nostalgi





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, banyera d'hidromassatge, vistes al llac

Suite, banyera d'hidromassatge, vistes al llac
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(34 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Platensgatan 2, Motala, 59135
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Motala Stadshotell
Best Western Motala Stadshotell
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 200.00 SEK per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 250 SEK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: SE556803105701
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suècia. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotell Nostalgi Hotel Motala
Hotell Nostalgi Hotel
Hotell Nostalgi Motala
Nostalgi Hotel Motala
Hotell Nostalgi Hotel
Hotell Nostalgi Motala
Hotell Nostalgi Hotel Motala
Preguntes freqüents
Opinions: Hotell Nostalgi
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Esa
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
31 de gen. de 2025
Sofia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jörgen
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörgen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Rene
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rene
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Roger
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fin svit med fin utsikt
Roger
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Matti
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Matti
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anne
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
patrick
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrick
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenneth
13 de nov. de 2024
Kenneth
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Hans
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Mattias
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mattias
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ann
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Amin
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Amin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonas
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristina
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
E. Roed
21 d’oct. de 2024
E. Roed
Estada d’1 nit (oct. 2024)