Protea Hotel by Marriott Mossel Bay
Hotel amb bars i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Port de Mossel Bay
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Protea Hotel by Marriott Mossel Bay





Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, balcó, vistes al port

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, balcó, vistes al port
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori, balcó, vistes al port

Suite, 1 dormitori, balcó, vistes al port
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner Of Church And Market Street, Mossel Bay, Western Cape, 6500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aquamarine Guest House
Aquamarine Guest House
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 179 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 235 ZAR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40 ZAR per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Mossel Bay Protea Hotel
Protea Marriott Mossel Bay
Protea Mossel Bay
Protea By Marriott Mossel Bay
Protea Hotel by Marriott Mossel Bay Hotel
Protea Hotel by Marriott Mossel Bay Mossel Bay
Protea Hotel by Marriott Mossel Bay Hotel Mossel Bay
Preguntes freqüents
Opinions: Protea Hotel by Marriott Mossel Bay
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mauricio
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible trend in bathroom design
Mauricio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gideon
Viatge de negocis, Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gideon
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Hayden
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hayden
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ana
10 d’abr. de 2025
ana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
C.
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
C.
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lorraine
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorraine
8/10, Bo
Michael
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Dirk
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dirk
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel mit gutem Restaurant.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bronwen
2 de febr. de 2025
Bronwen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in a good location
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Laura
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynn
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
suresh
31 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
suresh
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Roseena
24 de des. de 2024
Roseena
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeroen
Viatge en parella
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeroen
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Only one night.
Andrea
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Reagen
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reagen
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Elizabeth, Valley Center
20 de nov. de 2024
Elizabeth
Estada d’1 nit (nov. 2024)