Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Super Hotel morioka





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (with Loft Bed)

Habitació doble, no fumadors (with Loft Bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, fumadors (Run of House)

Habitació, fumadors (Run of House)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House)

Habitació, no fumadors (Run of House)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10-38 Moriokaekimaekitadori, Morioka, Iwate, 020-0033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 29 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 500 JPY per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 500 JPY per nit (a 200 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Super Hotel Morioka Hotel
Super Hotel Morioka Morioka
Super Hotel Morioka Hotel Morioka
Preguntes freqüents
Opinions: Super Hotel morioka
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
さちこ
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
さちこ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
めぐみ
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
めぐみ
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
サービスの良いホテルです
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Tsutomu
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
朝食がおいしい
Tsutomu
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
kazumasa
Viatge en família
21 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazumasa
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
p概ねグッド
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
YUKIHITO
Viatge en família
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja
YUKIHITO
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
YUKIHITO
Viatge en família
6 de març de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKIHITO
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
kaoru
Viatge en família
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kaoru
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)