Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Shion





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 180 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, no fumadors, vistes al llac

Habitació bàsica, no fumadors, vistes al llac
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors, vistes al llac

Habitació superior, no fumadors, vistes al llac
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes al llac

Habitació familiar, vistes al llac
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, no fumadors

Habitació prèmium, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Room with Lake View-Non-Smoking

Japanese-Style Room with Lake View-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yunotate 74-2 Tsunagi, Morioka, Iwate-ken, 020-0055
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Shion Morioka
Hotel Shion
Shion Morioka
Hotel Shion Ryokan
Hotel Shion Morioka
Hotel Shion Ryokan Morioka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Shion
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy, Mountain View
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Chor Yan Kitty
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Chor Yan Kitty
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naoki
Viatge en grup
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naoki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARI
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First Time, Not Last Time
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yin Chung, Hong Kong
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yin Chung
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROKO
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROKO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
SATOMI
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOMI
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Shigenobu
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigenobu
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Joonas
21 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joonas
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
HSINI
Viatge en família
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HSINI
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
MIHO
27 de nov. de 2023
MIHO
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
kiyoko
Viatge en família
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kiyoko
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
えつこ
21 d’oct. de 2023
えつこ
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
FUMIYOSHI
11 d’oct. de 2023
FUMIYOSHI
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
よしえ
Viatge en família
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
よしえ
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
WAKAKO
4 de set. de 2023
WAKAKO
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
MAN CHUNG
Viatge en família
3 d’ag. de 2023
MAN CHUNG
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
じゅんこ
Viatge en família
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
じゅんこ
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
KAZUMI
1 de jul. de 2023
KAZUMI
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Heung Wing Benjamin
Viatge en grup
10 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heung Wing Benjamin
4/10, Deficient
Sebastien
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Sebastien
Estada de 2 nits (juny 2022)