Hotel Royal Morioka
Hotel a Morioka amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Morioka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(40 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Sobre aquest allotjament
Hotel Royal Morioka
Allotjaments similars

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 38 €
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 800 JPY per dia (a 65 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Royal Morioka
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de nov. de 2025
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Tatsuya
Viatge de negocis
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tatsuya
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenji
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenji
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Orie
Viatge de negocis
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Orie
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Satomi
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satomi
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Allan, Huonville
5 de nov. de 2025
Allan
Estada de 4 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
nobuko
Viatge de negocis
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nobuko
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuki
Viatge de negocis
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kazuki
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Helen
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jennie
Viatge en parella
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennie
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey, Spearfish
Viatge en parella
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
AKIKO
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIKO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Osamu
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osamu
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
NAMI
Viatge en família
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAMI
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Koji
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koji
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ken
20 d’oct. de 2025
ken
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimio
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimio
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Suzanne
Viatge en parella, Viatge en grup
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzanne
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
motoko
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
motoko
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Clark
Viatge en família
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Clark
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
kurihara
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kurihara
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Junya
6 d’oct. de 2025
Junya
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Masahide
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahide
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Masachika
Viatge de negocis
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masachika
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
?
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 4 nits (ag. 2025)








