Hotel Royal Morioka

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Morioka amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Morioka

Entrada de l'allotjament
Bar (a l'allotjament)
Recepció
Esmorzar diari d'estil bufet (1430 JPY per persona)
1 dormitori, caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals grans

Habitació doble superior, no fumadors

9,6 sobre 10
Magnífic
(28 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
  • 20.8 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024

Què hi ha als voltants

  • Castell de Morioka - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Museu d'Història i Cultura de Morioka - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Pont Kaiunbashi - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Mercat del Matí de Mikoda - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Parc Zoològic de Morioka - 7 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Morioka Station: 10 min a peu
  • Aeroport d'Iwate-Hanamaki (HNA): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪一風堂 - ‬1 minuts a peu
  • ‪スターバックス - ‬1 minuts a peu
  • ‪かかし屋 - ‬1 minuts a peu
  • ‪炭焼厨房 HAKO - ‬1 minuts a peu
  • ‪パノニカ - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Royal Morioka

Aspectes destacats de l'allotjament
T'esperen una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un bar a Hotel Royal Morioka. El restaurant de les instal·lacions, 焼肉胡蝶, ofereix dinars i sopars. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), màquina expenedora i sala de banquets
  • Servei de recepció obert les 24 hores, sala de ball i ascensor
  • Sala de recepcions i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 108 habitacions tenen detalls com ara aire condicionat i barnussos. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques
  • Vàters amb bidet electrònic, combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 40 polzades amb canals digitals
  • Frigorífics, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i japonès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (800 JPY per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 1430 JPY per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • The bar H
  • スターバックスコーヒー 盛岡菜園店
  • 朝食会場「阿仙」
  • 焼肉胡蝶

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles
  • Vàter amb bidet electrònic

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 40 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta, per adult, sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 800 JPY per dia (a 65 m).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka

Preguntes freqüents

Hotel Royal Morioka accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Royal Morioka?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Royal Morioka?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel Royal Morioka?

Aquest hotel es troba a Morioka i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Carrer del Cinema de Morioka i Parc del Castell de Morioka. Font Freda Otaya Shimizu i Castell de Morioka també són a menys de 10 min. Morioka Station és a 10 min a peu.

Opinions: Hotel Royal Morioka

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 152 de 247 opinions
Puntuació 8: Bo. 77 de 247 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 247 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 247 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 247 opinions

9,4/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

yuki

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
バスルームも広く、水圧も強かったのでよかったです。 お部屋も広くてきれいで快適でした。
Estada de 3 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Atsumi

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
広いしキレイだしスタッフの方も対応も良くていつも利用させていただいている大好きなホテルです。
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Sugimura

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
きれいで、朝食も良かった。スタッフも丁寧な対応だった。
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Keisuke

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

YUSUKE

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
清潔感がありスタッフさんも丁寧親切でした
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Chihana

Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Marta M, Washington

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Recommend
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Yoshiyuki

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

satomi

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
スタバがあるのでとても嬉しかった。 部屋も綺麗で良かったのだけど全館空調だった為に夜とても暑くて目覚めるくらい暑かった。 でもフロントに連絡したら解決してくれました。
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

SHIN

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Comoditats
室内が綺麗でした。 朝食も美味しくいただけました。
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

hideaki

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location is close to a nightlife district and there is also a bus service, so access is not a problem. The room was spacious and well-equipped with amenities.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Yusuke

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
シャワーがお湯になるのに時間が掛かりました。
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Minoru

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Laila

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I come to morioka often and this is so far now my favorite hotel. The room is big for Japan hotels, comfortable bed, clean room, clean bathroom and close to nice shops/restaurants. Staff knew enough English to help me which is very nice. Will definitely be going back.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Toru

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
コストパフォーマンスはよかった。
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

cesar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
At first, the Starbucks entrance confused me but I was helped. The location is convenient to everything and the staff was very nice. The only critique would be that there are no dressers, not sure if this is typical or if it depends on room selection. There was no iron, so I couldn't press my shirts. These are just minor issues that did not take away from my overall experience
Estada de 5 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Takuro, Niza

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

CHUMIN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

keiko

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
朝食が美味しいのでおすすめです
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

TATSUYA

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

harumi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

6/10, Acceptable

Mick

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

ATSUSHI

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

SANMING

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)