Hotel Royal Morioka
Hotel a Morioka amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Morioka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(28 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 31 €
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 800 JPY per dia (a 65 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Morioka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Atsumi
Viatge en grup
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Atsumi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sugimura
Viatge en família amb nens petits
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sugimura
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Keisuke
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YUSUKE
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUSUKE
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Chihana
13 de maig de 2025
Chihana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marta M, Washington
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marta M
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiyuki
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
satomi
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
satomi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SHIN
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
SHIN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hideaki
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hideaki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yusuke
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Yusuke
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Minoru
28 d’abr. de 2025
Minoru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laila
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laila
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Toru
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
cesar
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
cesar
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takuro, Niza
7 d’abr. de 2025
Takuro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHUMIN
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHUMIN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
keiko
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
keiko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
TATSUYA
23 de març de 2025
TATSUYA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
harumi
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
harumi
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Mick
16 de març de 2025
Mick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ATSUSHI
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATSUSHI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
SANMING
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANMING
Estada d’1 nit (febr. 2025)