Hotel Boutique Casa San Diego
Hotel només per a adults amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Boutique Casa San Diego





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Carta de coixins
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Single Suite Junior

Single Suite Junior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Acueducto 197, Morelia, MICH, 58320
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Madero Hotel Boutique
Casa Madero Hotel Boutique
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 229 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament està prohibit el consum d'alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Casa San Diego
Casa San Diego Hotel
Casa San Diego Hotel Morelia
Casa San Diego Morelia
Hotel Casa San Diego
Casa San Diego Morelia
Hotel Casa San Diego Morelia
Hotel Boutique Casa San Diego Hotel
Hotel Boutique Casa San Diego Morelia
Hotel Boutique Casa San Diego Hotel Morelia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Boutique Casa San Diego
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jose A
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose A
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Veronica
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronica
Estada de 10 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lilia
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge de negocis, Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Inigo
28 d’abr. de 2025
Inigo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
javier
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
javier
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Prestige
10 d’abr. de 2025
Prestige
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Rodrigo
Viatge en família
21 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Rodrigo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en parella, Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco, Tlaquepaque
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marco, Tlaquepaque
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Florencia
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florencia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
YADIRA B
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YADIRA B
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Robin
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Enrique
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enrique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Michael
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Luis
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Dr. Fernando
Viatge en parella, Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr. Fernando
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en grup
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions