Casa Madero Hotel Boutique
Hotel d'estil colonial amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Madero Hotel Boutique





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, 2 llits dobles

Habitació júnior, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de plasma
Any de renovació: 2024
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Francisco I. Madero Oriente 137, Colonia Centro, Morelia, MICH, 58000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HERENCIA By Hosting House
HERENCIA By Hosting House
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 715 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 150 MXN per nit (a 200 m; horari: 07:30-22:30).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Casa Maro Hotel Morelia
Casa Madero Boutique Morelia
Casa Madero Hotel
Casa Madero Hotel Boutique
Casa Madero Hotel Boutique Morelia
Hotel Boutique Casa Madero
Hotel Casa Madero
Casa Madero Boutique Morelia
Casa Madero Hotel Boutique Hotel
Casa Madero Hotel Boutique Morelia
Casa Madero Hotel Boutique Hotel Morelia
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Madero Hotel Boutique
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
michael
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Alberto
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dina Fernandez
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dina Fernandez
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michele
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia ines fernandez
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucia ines fernandez
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Analaura
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Analaura
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
david
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
david
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilia
24 de febr. de 2025
Lilia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
14 de febr. de 2025
Luis
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rocío
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rocío
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lizeth
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lizeth
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SANDRA
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SANDRA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Katya
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente para una escapada en pareja
Katya
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
BLANCA ESTELA
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BLANCA ESTELA
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge en família
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Arturo
Viatge en parella, Viatge en grup
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arturo
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Arturo
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arturo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julian, romoland
Viatge en parella
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricio
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricio
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricio
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricio
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
JAMES
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAMES
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (set. 2024)