Casa Eugenia Hotel
Hotel amb una terrassa superior i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Font de les Tarasques
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Eugenia Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20 de Noviembre No. 322, Colonia Centro, Morelia, MICH, 58000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Historia
Hotel Historia
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.2 de 10, Molt bé, 252 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 MXN per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 600 MXN l'anada i la tornada (entre 3 i 8 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 100 MXN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casa Eugenia Hotel Morelia
Casa Eugenia Hotel
Casa Eugenia Morelia
Casa Eugenia Hotel Hotel
Casa Eugenia Hotel Morelia
Casa Eugenia Hotel Hotel Morelia
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Eugenia Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ivan
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
J Antonio
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
J Antonio
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
OSCAR
25 de set. de 2024
OSCAR
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Nicole
Viatge en parella
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ivan
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ivan
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Servando
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Servando
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Clara
1 de jul. de 2024
Clara
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Monica, Juarez
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
takeshi
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takeshi
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Raúl
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raúl
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
francisco
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francisco
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2018)
8/10, Bo
Ana
3 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada de 2 nits (jul. 2017)
2/10, Horrible
HECTOR, CD MX
26 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MALISIMA
HECTOR
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets