Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-6-1 Kumakura, Mooka, Tochigi, 321-4369
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
HOTEL R9 The Yard MOKA Inter
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 131 opinions
Preu actual: 48 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 Yard MOKA KUMAKURA
R9 Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard MOKA KUMAKURA
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
Mooka HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
Hotel HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
R9 Yard Moka Kumakura Mooka
R9 The Yard Moka Kumakura
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Mooka
HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA Hotel Mooka
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard MOKA KUMAKURA
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yasuhisa
Viatge en grup
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuhisa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
hisashi
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hisashi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
KENJI
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENJI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Makotm
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makotm
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MASAYA
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAYA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoko
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tomoko
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
HIDENORI
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDENORI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Naoko
Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoko
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
AOKI
5 de maig de 2025
AOKI
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tomoki
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoki
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Seiji
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seiji
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Chiemi
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiemi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soshi
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKI
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAOKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Fumio
28 de gen. de 2025
Fumio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yumiko
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Fumio
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kengo
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kengo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nobuto
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nobuto
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kimihiro
9 de set. de 2024
Kimihiro
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Naoki
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Naoki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Makoto
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada de 2 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
??
3 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2024)