Le Grand Hôtel
Hotel d'estil Belle Époque amb spa complet i piscina de temporada a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Grand Hôtel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59 Rue Aristide Briand, Montval-sur-Loir, 72500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Louise de la Vallière
Hôtel Louise de la Vallière
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
6.4 de 10, 67 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 11 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-setembre
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Château-du-Loir
Hôtel Grand Hôtel Chateau-du-Loir
Grand Hôtel Montval-sur-Loir
Grand Montval-sur-Loir
Le Grand Hôtel Hotel
Le Grand Hôtel Montval-sur-Loir
Le Grand Hôtel Hotel Montval-sur-Loir
Preguntes freqüents
Opinions: Le Grand Hôtel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en parella
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Murielle
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murielle
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Peter
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 night stay.
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
11 de maig de 2024
Michel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Dartigalongue
Viatge de negocis
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Dartigalongue
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Jean Dartigalongue
Viatge de negocis
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Dartigalongue
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Loik
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fair value for money
Loik
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
jacques
Viatge en família
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jacques
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
sylvie
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Étape parfaite
sylvie
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
GEORGES
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GEORGES
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
jean-michel
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour dans la Sarthe
jean-michel
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
José Ángel
Viatge en grup
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Ángel
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Christelle
Viatge de negocis
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Logis très bien
Christelle
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Marjorie
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marjorie
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
ALAIN
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALAIN
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
24 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe hôtel
Jerome
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Robin
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robin
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
cyril
Viatge de negocis
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
cyril
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Anne
Viatge de negocis
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Rui
Viatge de negocis
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
ERIC
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
DAVID
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable
DAVID
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2020)