Sonder by Marriott Bonvoy La Galerie
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Basílica de Notre Dame
Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Montréal Centre-ville
Centre de Mont-real
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.289 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

209 Rue Saint-Paul Ouest, Montreal, QC, H2Y1Z9
Sobre aquest allotjament
Sonder by Marriott Bonvoy La Galerie
Allotjaments similars

Travelodge Hotel by Wyndham Montreal Centre
Travelodge Hotel by Wyndham Montreal Centre
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 2.711 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: 2026-04-30, 304367
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sonder by Marriott Bonvoy La Galerie
7,6
Bo
9,0
Neteja
7,6
Comoditats
6,8
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 13 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Roxanna
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Roxanna
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Frank
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Steven
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
Ahmed
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ahmed
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Judy
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Judy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
elly
29 de set. de 2025
elly
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Joan
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Oscar
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Penelope
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Penelope
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Genevieve
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Genevieve
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalie
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosalie
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Mireille
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mireille
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Katrina
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrina
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Debra
Viatge en parella
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Debra
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Brooke, Wetaskiwin
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brooke
Estada de 3 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Isabel
6 de set. de 2025
Isabel
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Julianne
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julianne
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Stewart
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Stewart
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
William
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
William
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirsten-Anjelica
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirsten-Anjelica
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachelle
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachelle
Estada de 3 nits (ag. 2025)

















