Hotel Bon Accueil
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Sainte-Catherine
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bon Accueil





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble

Habitació Comfort, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits dobles

Habitació Comfort, 2 llits dobles
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Courtyard By Marriott Montreal Laval
Laval-des-Rapides
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 520 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1601 St-Hubert, Montreal, QC, H2L 3Z1
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Chrome Montreal
Hotel Chrome Montreal
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
6.8 de 10, 3.206 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 CAD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Número de registre de l’allotjament: 582492, 2026-02-28
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Bon Accueil
Bon Accueil Montreal
Hotel Bon Accueil
Hotel Bon Accueil Montreal
Hotel Bon Accueil Hotel
Hotel Bon Accueil Montreal
Hotel Bon Accueil Hotel Montreal
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bon Accueil
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,2/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sydnee
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sydnee
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Antoine
17 de jul. de 2025
Antoine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vassil
Viatge en família amb nens petits
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vassil
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Michele
19 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Michele
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Steve
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Steve
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amaury
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaury
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fortune
28 de maig de 2025
Fortune
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Sarwar
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sarwar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Heriberto Enrique
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heriberto Enrique
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nicholas
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nicholas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Olashile
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olashile
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Fanny
5 de gen. de 2025
Fanny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kristin
17 de nov. de 2024
Kristin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
John
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Dong
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dong
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Duclair
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duclair
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Aditya
Viatge en grup
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aditya
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Lourdes
19 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lourdes
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nahum
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nahum
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Clayton
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clayton
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Peter
4 d’oct. de 2024
Peter
Estada de 3 nits (set. 2024)