Hotel Belaroia
Hotel als afores amb spa complet i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Belaroia





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Sofà llit
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Sofà llit: doble
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Sofà llit: doble
També et pot agradar

Kyriad Direct Montpellier St Jean de Vedas – La Peyrière
Saint-Jean-de-Vedas
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 401 opinions
Preu actual: 54 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 rue Pagezy, Montpellier, 34000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Oceania Le Métropole Montpellier
Hôtel Oceania Le Métropole Montpellier
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 688 opinions
Preu actual: 145 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Tulip Montpellier Centre Hotel
Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Hotel
Hotel Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Montpellier
Montpellier Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Hotel
Hotel Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia
Golden Tulip Montpellier Centre Belaroia Montpellier
Golden Tulip Montpellier Centre
Golden Tulip Belaroia Hotel
Golden Tulip Belaroia
Golden Tulip Montpellier
Hotel Belaroia Hotel
Hotel Belaroia Montpellier
Hotel Belaroia Hotel Montpellier
Hôtel Golden Tulip Montpellier Centre St Roch
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Belaroia
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lev, Marina
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lev
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keri
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keri
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hakomori
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakomori
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
19 de març de 2025
Patrick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
thibault
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thibault
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
THOMAS
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien placé, recommandé
THOMAS
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
PASCAL
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PASCAL
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yanheng
15 de març de 2025
Yanheng
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Soraya Gutiérrez
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soraya Gutiérrez
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
julien
12 de març de 2025
julien
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amelle
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amelle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eva
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eva
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Teddy
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teddy
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Beddley
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beddley
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Oscar
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Oscar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kevin
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kevin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cecile
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecile
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Youssef
22 de febr. de 2025
Youssef
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
ANDREA
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel con buen desayuno. Limpieza mejorable
ANDREA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Elise
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joli et confortable mais beaucoup trop bruyant
Elise
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cedric
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien
Cedric
Estada de 2 nits (febr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels